Followers Remaja Purba

Tuesday, July 17, 2012

Kepenatan


Semalam aku sibuk membantu nenek Uda mengemas rumah akak sebelah.. membantu apa yang patut memandangkan beliau dah semakin sarat dan menunggu hari.. Sekurang-kurangnya takdelah dia penat + susah masa dalam pantang nanti ---> dak Nuha babah dia temankan..

Lepas selesai mengemas, petang tu hujan lebat.. dapatlah aku rehat seadanya.. penat + letih menguasai diri.. dak Nuha macam memahami tapi malam tadi bertukar ganti baju dia <--- mandi muntah.. dah buat apa yang patut kat dak Nuha barulah dia tidur lena..


Hari ni..
Ntah kenapa.. aku rasa dah dekat sejam aku hadap entry ni.. taip.. padam.. taip.. delete..




psstt: sunyi pulak dak Kakak dengan dak Adik takde.. bila ada.. macam Tom and Jerry..

psstt lagi: sssyyy.. dak Nuha tengah layan perasaan nak tidur..

last psstt: sambil layan lappy mata dok jeling tengok dak Nuha bila dia nak tidur ni..


14 comments:

Afasz said...

tidurla wahai dak nuha..... hehehehe...

:: Mrs.Eady :: said...

Sunyi kan biler diaorg xde :(

Munnafendy said...

jiran sblh nk bersalin plak ke? seronok la, dak nuha ada kwn sebaya nnti

Kesuma Angsana said...

wah mmg ringan tulanglah n rajin sungguh yek membantu !

Rai said...

dak nuha saja nak dera ibu dia la tu..hehehe..

untungnya kalau saya pun ada jiran yang rajin membantu cam kak aiza bila da nak sampai hari nanti.. hehe..

Kakzakie said...

Nanti bila mula naik kerja akan rasa sedih bila teringat Nuha tau. Rindu nak lepak siang-siang dgn dia..

Daddy Ziyyad said...

terbayang....

biladah tua nanti (kalau umur panjang)...akan sunyi juga, anak anak semua dah besar, ada rumah sendiri dan dah berkahwin

kay_are said...

kadang2 jadi gak camtu.. dah taip2.. last rase boring, pastu delete -_-

eLL said...

akak, sori tak sempat nak komen entri2 akak sebelum ni, duk kejarkan kerja kat opis ni ha...

apa lagi kak, tido la, kalau akak tido mesti nuha tido jugak. hahaha

Zie said...

betul 2, bila ank2 kesekolh sunyi bila ada mcm tom n jerry.. huhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kasik dak nuha 'ngempeng' la nnt dia tido hehe

Mrs Lurve said...

taip..padam...taip...padam...pas2 masuk dlm draft, seminggu pastu baru publish..itula sy kdg2 hehehehe

the malay male said...

bila diorg takde, takde idea nak tulis blog.. hehe

anisalya said...

anak2 bila tak ada meamng teringat2.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...