Followers Remaja Purba

Saturday, July 7, 2012

Bersedia untuk bersilat..


Kalau semalam aku simpan baik punya tenaga + lemak kesayangan aku.. Hari ni aku perlu menggunakan tenaga + lemak yang aku simpan semalam..

Yeah.. hari ni dan sehingga esok aku akan mula 'bersilat' dari depan ke belakang.. dari belakang ke depan.. tapi aku rasa banyak mengulit dak Nuha je rasanya ni.. tapi tak patutlah kan.. Kena pulun bagi susu sampai dia puas, tidurkan dalam bilik barulah boleh buat kerja dengan tenang..

Untuk itu, aku stop sekejap di sini ---> kang tak memesal hubby jeling manja kat aku.. tak pun 'amik je laptop tu, rebus.. pastu minum airnya.. laju sikit nak upload cerita kat dalam blog tu..'

Sebelum jadi cenggitu, maka perlu STOP dulu..



psstt: Nak uruskan dak Kakak, dan Adik dan dak Nuha dulu..

psstt: Ibuuuu...

psstt: ye bang.. ai datang ni.. ye.. ye.. nak tutup dah ni..


16 comments:

Kakzakie said...

Timbang berat sebelum sinsing lengan. Isnin timbang lagi berapa kilo hilang.:)

pha is said...

hahaha... tajuk bukan main...

Edy Fee said...

mutasi habis la rebus lappy minum airnya.hehehe

Scarlett O'Hara said...

Tak kira.Nak blogging jugak.Kena bersilat sambil up date blog!

Wanieys said...

selamat bersilat lah yer hihi

Zie said...

en suami jeles kalau kita ngadap lelama hehe

Zie said...

en suami jeles kalau kita ngadap lelama hehe

Abil Fikri Ahmad said...

Tu la dia kebaikan dan keburukan blog. Sebelum kena jeling baik siapkan cepat kerja depan belakang tu...

Namee Roslan said...

hehe. bersilat gayung! hehe. take care kak :)

Knor said...

sebelum bersilat..sempat lagi ye...

Rafi Nilhan said...

tanggungjawab diutamakan :)

izz iizza said...

hehe..ragam seorang blogger..:)

semoga sukses bersilat hari ni ya..^_^

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bersilat yea.. Selamat bersilat.. :)

nn lylyn said...

bz sungguh =) hehe

kay_are said...

memang dalam makna ayat si hubby tu.. leh r praktik kan pasni kak. ahakz!

Rai said...

hahaha..rebus kak laptop kak..nangis tak berlagu jawabnya..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...