Followers Remaja Purba

Sunday, May 31, 2020

Musim Buah COVID


DAY 75 (31 Mei 2020 - Ahad)
Hari kelapan Syawal

Memandangkan tak boleh rentas negeri, dapat seikat macam ni pun bersyukur dah. Kalau dekat kampung, mahu makan atas pokok je.  🤪

Di rumah..
'Kalau Nuha nak tahu inilah buah COVID '.
'Itu buah rambutanlah ibu'.
'Cuba tengok, bentuknya macam COVID..'


Buah Rambutan yang dibeli



Dari en. Google



Memandangkan kena ada penjarakan  sosial (social distancing), maka dalam ni pun kena jarak ye 🥴

#KisahKita: #MakBudak sengaja menyakat 🤭

3 comments:

MunirahMH said...

hahaha, betul la, mcm covid

Han Hanni said...

rambutan sedap. mcm rupa covid pun takpe, tetap daku makan. hehehe

Amie said...

Ahahaaaa.... betul tu, bentuk rambut ada rupa covid.

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...