Followers Remaja Purba

Tuesday, May 5, 2020

Lemang pre Raya #Raya2020


DAY 49 (5 Mei 2020 - Selasa)
Hari kedua belas Ramadan

Awalnya begini:
En. Hubby bagi hint melalui gambar ni. Aku ok je sebab yang nak buat bukan aku.. 🤣☺
Lemang Raya #2020
Adakah berjaya direalisasikan?

Tengahari tadi:
Rendang Ayam dah siap.
Lemang pre Raya in the making.
#Raya2020

Rendang Ayam

Banyak jasa alat pembakar ni, bertahun telah digunakan setiap kali menjelang raya.

Biskut raya tidak diketepikan 🤩

Hasilnya:
Sangat mengujakan seolah-oleh esok nak raya pulak dibuatnya.. 🤦‍♀


Selingan:
Empat hari sudah aku menahan sakit pada ibu jari tangan kiri aku. Tak boleh nak genggam seperti biasa. Nak menulis menaip pun susah, keras + kebas rasanya.. 😭😭😭

#KisahKita: Kita buka order untuk raya..

3 comments:

faizzahamir said...

Bestnya juadah dah fefeeling raya

Seorang Syed said...

Menariknya alat pembakar lemang tu!
Tak pernah pula nampak
Sesuai la kalau duduk kawasan takda tanah ni nak buat lemang.

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye...kalau dekat rietta dah order nie....xdaya nak buat lemang sendiri....

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...