Followers Remaja Purba

Monday, May 25, 2020

Kenangan di Aidilfitri 2020


DAY 69 (25 Mei 2020 - Isnin)
Hari kedua Syawal

Hari ini:
Tiada yang menarik untuk dikongsi. Tak nak menambah rasa kecewa di hati, bukan sebab tak dapat balik beraya tapi lebih kepada dek tidak dapat beraya di rumah ayah sendiri.


Kisah semalam:
Pink + Hitam warna pilihan.
Pagi raya dah buat aku menangis teresak-esak, mySIL yang pujuk tenangkan aku. Ni pun bergenang airmata bila aku kenangkan balik.

Kali ni takde gambar yang ala-ala model nak tepek di sini. Apa yang ada jelah.. 😆

 Bersama dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha n en. Hubby. Ini je gambar yang elok sikit.. 😊

 Ada dua kumbang disebalik bunga

 Kita guna props yang ada bagi memeriahkan suasana..

Antara aksi yang ada..
Aku.? Tu yang paai helmet membelakangkan kamera..

 Siapa nak duit raya, sila beratur..

Itulah sebahagian kecil kenangan Aidilfitri 2020.

Apa-apapun.
Salam Aidilfitri buat semua..
#SyawalCOVID-19

#KisahKita: ...

4 comments:

Nurulatika Yunus said...

salam aidilfitri ^^

ZULHILMI TEMPOYAK said...

Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf zahir batin ye.

Jemput mai rumah tak boleh so jemput mai blog ja la. hehe

Warisan Petani said...

Selamat menyambut raya PKPB
Maaf zahir dan batin

Han Hanni said...

Selamat hari raya maaf zahir batin

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...