Followers Remaja Purba

Sunday, February 16, 2020

Susu Dutch Lady 123 456


Dulu..
Susu Dutch Lady 123 dan susu Dutch Lady 456 menjadi pilihan dari zaman dak Kakak, dak Adik hinggalah dak Nuha. Alhamdulillah anak-anak serasi dengannya.


Sekarang..
Dak Nuha pun dah besar, kali terakhir minum susu Dutch Lady 456 ketika usia enam tahun. Sayang betul dia nak berpisah dengan botol susunya itu πŸ˜‚ cuma takdelah sampai tahap nak bawa ke sekolah, malu katanya.. 😁

Akan datang..
'Tiada tambahan masa' untuk memberi 'kawan' buat dak Adik. Maka kekallah 'kumbang' nak seorang tu tanpa kawan dan tiada lagi susu dalam senarai pembelian bulanan aku. Aku sendiri tak larat nak bermain dengan emosi sepanjang 9 bulan + 3 bulan nanti. Fokus dengan apa yang ada depan mata ni je.

Terima kasih buatmu Susu Dutch Lady 123 dan susu Dutch Lady 456 tapi kalau Dutch Lady sponsor, aku buka semula kilang pengeluaran khas yang ke empat.. πŸ˜‚πŸ˜‚

#KisahKita: ...

3 comments:

Wak Lat said...

tahniah dak kakak dak adik dak nuha nk dpt adek.. :p

norhidana said...

hahahah niat tu ada ye kak, tapi kadang kudrat tu tak berapa ada

adianiez AIDA said...

anak2 dara aida dibesarkan dgn susu ni.
sedap.
murah.
senang nak beli.
Ijat aje yg minum susu mahal! tak byk kedai jual :(
hu hu hu hu...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...