Followers Remaja Purba

Sunday, February 2, 2020

Hari ini 02022020


Dak Kakak:
Sibuk dengan Korean dia. Langsung tak nak jejak luar rumah..

Dak Adik:
Sibuk dengan bola dia. Dah penat main, balik rumah makan, lepas tu keluar balik. Habis rentung kaulah dik main dekat luar rumah.

Dak Nuha: 
Tadi ada.. eh!Hilang dah.. 🤔
'Assalamualaikum, Nuhaaaaa..'
Kawan panggil, muka mulut comel dia tu mintak izin nak keluar.

Aku..?
Tarikh 02 Febuari 2020 ni biasa je buat diri aku. Rutin harian tak berubah mana pun. Kekal seperti biasa. 

Buatmu Januari.. 
Terima kasih, aku happy.

Buatmu Februari..
Harap tak melompat sakanlah kali ni.. 😆
#LeapDay2020

Ramai rupanya yang update tarikh 02022020 ni. Kalau tengok, baca dari depan mahupun dari belakang tetap sama kiraanya.

#KisahKita: Simpan di sini buat kenangan 😘

4 comments:

uncle gedek said...

uncle pon biasa je tarikh 02022020 ni... kecuali ada orang nak bagi uncle sejuta... hehehe

Warisan Petani said...

Feb tahun ni 29 hari

ummi nani said...

ya tarikh yg sangat cantik

adianiez AIDA said...

aida pun x perasan tarikh tu.
rutin biasa jer :)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...