Followers Remaja Purba

Monday, February 24, 2020

Kecundang jua akhirnya


Dua hari sebelum majlis perkahwinan anak jiran taman perumahan aku, kepenatan membuatkan aku hanya berdiam diri tidak membantu merewang sehari sebelum majlis tersebut. Hanya pada hari kejadian aku hulurkan tenaga seperti di SINI..

'Entah apa yang penat sangat agaknya.'
Bila en. Hubby melihat keadaan. Aku ni malas nak berbalas kata takut nanti bermasam muka. Keep quiet is better.

Sebenarnya en. Hubby bukan marah apa pun cuma; dia tak suka melihat keadaan aku yang lemah dan tidak bermaya; ditambah pula aku seperti hendak menangis. Aku ni bila dah sampai tahap menangis, itu menunjukkan kekuatan dalaman aku hampir hilang.

Hari ini..
Walau belum pulih sepenuhnya tapi rutin harian tetap kena uruskan.

#KisahKita: Aku tak nak disahkan +ve.. 😫🏃‍♀

7 comments:

Wak Lat said...

kecundang jeer.. bukan kantoii khanns... semoga cepat semboh ye cikkak.. :p

norhidana said...

kak, kalau dah tak larat tak sihat jangan paksa diri.. rehatla kak oi...

ingat tak kes yang akak pengsan tuh, mesti lah chef hubby risau

Ibu Lala said...


moga cepat sihat. kalau positif pun apa salahnya. welcome orang baru.

Warisan Petani said...

Mudah2an dah pulih sepenuhnya.

HAMIDIsP said...

Macam lagu Sentuhan Kecundang pula..mmm

Umi Nazrah said...

semoga dikembalikan kesihatan seperti biasa. jaga diri ye ^_^

Azirahman said...

get well soon.....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...