Followers Remaja Purba

Monday, August 15, 2016

Hotel Concorde Shah Alam


Kisah Sabtu lepas..
Kali ni pakej berjemaah..
Aku dan anak-anak mendapatkan rawatan di klinik..
Dak Kakak.. selesema dan alahan..
Dak Adik.. batuk teruk..
Aku.. batuk sampai hilang suara..
Dak Nuha je sihat Alhamdulillah..

Selesai urusan di klinik, aku bawa dorang jalan-jalan cuci mata.
Sambil menyelam minum air..
Ada urusan sikit di Hotel Concorde Shah Alam..
Tak lama sekejap je.. mood nak bercakap pun kurang.. suara takde kan..



Dora The Explorer..


Semalam..
Rasa melayang je badan ni menyiapkan rutin harian di rumah..
Makan tengahari pun lewat, kesian anak-anak..
Lepas makan ubat, semua terbongkang dekat ruang tamu..
Lewat petang baru bangun, ingat dah ok tapi tetap sama takde perubahan..


Hari ni..
Moga keadaan diri aku dan anak-anak semakin baik dari sebelum ni..
Moga dak Kakak tenang dalam menjawab soalan percubaan PSRA keduanya..
Moga rutin harian kami berjalan dengan baik hendakNYA..
Buat kawan semua..
Moga semua sihat dan berada di bawah rahmatNYA.. amin..


StatusHati: Buat satu group ni.. 'Sabar aku ada hadnya..'


6 comments:

Siqah Hussin said...

Semoga cepat sembuh kak..

norhidana miswan said...

gws utk akak n anak2....

dak nuha mmg gaya rambut mcm dora... cumel

Tinta Lana said...

Assalammualaikum Kak.

Selamat berehat kak..semoga segera sembuh anak beranak.. :)

Khairul Bariah said...

sekarang musim org sakit,
anak akak pun demam semalam dan hari ini.

group apa tu??

Mummydearie said...

Semoga dah sihat by now.

Saya pun baru aje baik daripada demam, batuk dan segala pakej. Anak-anak dan suami pun sama. Pendekata memang 'jatuh bangun' bersamalah seisi keluarga!

hainom OKje said...

Sakit tu ujian.... redho ajelah. Korang dah baik dak Nuha pulak demam ye

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...