Followers Remaja Purba

Tuesday, August 30, 2016

Blogger di LayPark Corner @ Samudera, Batu Caves


Tak pernah bersua muka..
Hanya mengenali melalui blog dan seterusnya facebook..
Dari sebelum dak Nuha dan dak Qausar lahir hingga mereka dah besar la ni. Hanya komen.. like.. menemani..

Malam tadi..
Pertemuan di antara dua blogger suam-suam air suam terpahat dalam folder camera..

Bertempat di sini..
LayPark Corner @ Samudera

 Awalnya lepak di luar tapi bila gerimis mengundang bak kata Slam, kami berpindah tempat..

Menu pilihan makan malam tadi..
 Spagetti bolognese, seafood olio, chicken chop
Dua kali tambah menu ni sebab kami belum makan sebelum tu..

 Asam Pedas Ikan Pari menjadi pilihan chef Hubby..

Alhamdulillah dak Nuha tak meragam pulak, elok je dia makan..


Bersama blogger Mummy Qausar..
Inilah sebab aku sanggup datang dari jauh untuk bertemu beliau..

Beliau merupakan pemilik bersama adik, sepupu dan kawan beliau bagi LayPark Corner @ Samudera ni. Pertemuan yang sangat santai cuma aku sangatlah frust tak dapat nak gomol dak Qausar. Langsung tak nak bergambar, pujuk pun tak jalan.. huhuhu. frust acik tau..
Dak Nuha ok je nak bergambar walau nampak malu-malu dia tu. Dak Qausar langsung takmo.. itu yang dapat gambar candid je tu..

Apa-apapun, akhirnya dapat juga berjumpa walau tak dapat nak berborak beria. Kalau takde halangan, lain kali kami datang lagi..


StatusHati: Pasrah bila tengok angka pada penimbang pagi tadi takmo turun..


6 comments:

NM03 said...

kih kih kih.....

terbaik intipati crita mu wei... kawe suker

sori la tak terlayan sgt. kebizian beno di dapo

sori jugak dak qausar tu sombong betul

dak nuha jugak thumbs up

asben ngko peramah betul... begini (thumbs up)

weii.... tengkiu tao dtg. tegnkiu masuk crita dlm blog

tengkiu tengkiu tengkiu

muahciked

adianiez AIDA said...

Wah! Aida lom pernah terjah mommy qausar.
Partners restoran la aekk...
Bertuah la. Dpt makan2 and eratkan sillaturrahim kan.
Tu la one thing about blogging.
Erat dia alam maya... makin erat bila berjumpa...

Amanda Suria said...

Alaaaaa..bestnya jumpa mek jah.. .dh meniaga dh dia...mesti best kan....

norhidana miswan said...

mmg kene cari masa jgk lepak situ... nk jumpa ngn blogger yg gebu tuh hehehhe

tgk menu sedap2nya

Pha Is said...

nice..

Kira Sakura said...

hihihi mesti aktif sangat tu takmo dekat orang dah. malu2 jarang jumpa

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...