Followers Remaja Purba

Friday, August 22, 2014

Lumrah Manusia..



Bila dah ada yang baru.. dia pasti akan lupakan yang lama..
Tapi bila dah hilang yang baru.. barulah nak cari yang lama semula..


Kadang-kadang kita tak sedar, dengan hanya sepotong ayat boleh membuatkan sesesorang terluka sepanjang hayat..




psstt: 22 Ogos 2014 dalam kenangan.. Hari Berkabung Malaysia #MH17.. Moga dipermudahkan urusan berkaitan dan moga diberikan kekuatan kepada semua waris yang menantikan kepulangan..



10 comments:

NM02 said...

hiba, sedih, pilu...








aku merasai kehilangan MH17

LYAfrina said...

Lumrah hidup mmg camtu dear...
Bila dh hilang.. bru mula nak hargai..
Tp dh terlewat..


Tgk tv..rsa hiba & sebak..
Al-fatihah..moga urusan pkebumian jenazah dipermudahkan.amin

Umi Nazrah said...

salam singgah.

- sebab tu orang kata mulut ni lagi tajam daripada pisau

- hanya mampu tengok live streaming di pc, inshaAllah mendoakan isitiadat berjalan dengan lancar. amin

aTieYusof Family said...

Lumrah dunia..
Al-Fatihah...
moga semua keluarga mangsa MH17 sabar & redha...turut bersedih... tiada kata yg dapat diucapkan :(

yana yani said...

saya stuju sangat dengan kata-kata di atas
apapun semoga ahli keluarga penumpang
dan krew mh17 tabah

Kakzakie said...

Seluruh rakyat merasa kepiluan dan sedihnya..

hainom OKje said...

Nama pun manusia Aiza...manusia mmg selalu alpa . Moga kita sentiasa diberi kesedaran dan tak lupa untuk bertaubat sentiasa.
Alfatihah buat mereka yg telah pergi dlm tragedi MH17

ewanthology said...

emotional betul entry sejak akhir2 ni....

wa said...

Manusia sentiasa berubah hati kan...:-)

Kira Sakura said...

kadang sepotong ayat tu bagi mereka yabg berkata tak membawa maksud apa-apa, tapi kadang lain pulak bagi kita yang mendengar kan

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...