Followers Remaja Purba

Friday, November 29, 2013

Dataran berhadapan Setia City Convention Centre (SCC), Setia Alam


  • Setiap hari aku buat lintas hormat depan Setia City Convention Centre tapi belum pernah sekalipun aku gedik santai kat situ waktu malam..
  • Orang lain dah pernah sampai macam dak Ziyyad tapi aku baru je bawak dak Nuha minggu lepas..
  • Kalau dak Ziyyad pergi siang, dak Nuha pergi waktu malam..

Dari arah belakang Setia City Mall..


Setia City Convention Centre
Di sini majlis Zain + Rozita Che Wan pada bulan Disember nanti..


dak Nuha sikitpun tak hairan dengan lampu tu tapi aku je yang beria nak ambil gambar bagai..


Lepas bebas taknak berdukung dah dia..






Pemandangan kat situ biasa je tapi sebab nak gedik santai.. tu yang aku tinggalkan jejak..


Pandangan hadapan Setia City Convention Centre (SCCC), Setia Alam


Ok.. masa untuk balik..




psstt: Tak sabarnya nak ambil dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha petang ni kat rumah atok..




10 comments:

Kakzakie said...

Seronoklah Nuha dapat bebas berlarian di situ.. cantiklah tempatnya nampak santai.

:: Mrs.Eady :: said...

amboii dia dah dpt kaki terus takkmo dukung :)

PakcikLie PCL said...

eh camana pcl tak singgah gedik santai lg kat SCC nih.., teringin gak.

Pha Is said...

kalau kat penang, macam ala-ala padang kota lama la ni..

Teena Tna said...

Macam kat Dahtaran Pahlawan, Melaka.

asyifa mustaffa said...

Best la Nuha tu...bebas ye tak..!
Ada apa kat sini..? Tmpt santai2 ke.?

ummuaidan said...

sib baik dak nuha nak jugak balik tuh...hehe

t.a.t.a said...

kampung nya la saya. tak tahu pulak kewujudan tempat itu. hahaha

MulutPayau said...

Seronoknya nuha dapat jln2 bebas mcm tu...

the malay male said...

x pernah sampai gak kat cni

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...