Followers Remaja Purba

Wednesday, August 7, 2013

Periuk Kera.. untuk raya


  • Awal Ramadhan hari tu tak sempat nak buat..
  • Kalau takde apa-apa aral.. raya nanti dapatlah rasa.

Periuk kera yang belum dibersihkan..


InsyaAllah, Pulut Periuk Kera akan dihidangkan raya nanti..




 psstt: Bila..? Jemputan akan menyusul kemudian..



15 comments:

Rozita said...

selamat hari raya... mana dapat periuk kera byk2 tu.. payah nak jumpa dah skrg ni..dah pupus..

pha is said...

pulut periuk kera..? ok, 1st time dengar...

ummuaidan said...

eh..periuk kera leh buat pulut ker? first time dengaq.
selamat berhari raya yer..:)

PinKy MoMMa said...

tak pernah merasa lagi..1st time gak dengar ni..mcm menarik :)

makchaq said...

Terkenang kisah lama.....

Tapi memang sedap pulut periuk kera... simpan kat kami sama...

the malay male said...

sangat 'rare' ni :-)

Tuan Juhaida said...

Salam kenal.ni first time dgr pasal pulut periuk kera.so pulut isikan dlm tu ye?
Selamat hari raya..maaf zahir batin.
Jemput singgah blog sy ye hihi

kesoma rai said...

kami pun terkenang kisah lama.. maaf ya kak aiza.. nanti weekend ke mai lah beraya..

Dzureen Darwis said...

Dulu saya banyak bela pokok periuk kera. Especially yang bulat2 kecik2. COmel je tengok. Hehe

amirah said...

uniknyaaaa...tak pernah tengok apatah lagi makan...huhu

S.K.A said...

menarik =) mcm mn rasa dia?? sedap x??

:: Cik Viva :: said...

salam..
Ingat beracun periuk kera ni, boleh campur dgn makanan rupanya

Rosniena said...

huh sedap ker?camne rasanya..mana nak cari periuk kera ni..huhuh..marah kera nanti sbb periuk dia dah kene cilok

Cik Ummi said...

erkkk.. periuk kera ni beli atau cari sendiri?
bkn nak pupus da ke pokok ni??? O.o

btw, sedap ke wat pulut dalam tu? huhu

AUC said...

x pernah makan lagi bende ni...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...