Followers Remaja Purba

Friday, August 30, 2013

Jumaat keempat di bulan Syawal..


  • Hari ni pandangan jadi terhad.. ---> angkara jerebu..?
  • Dah mula rasa sakit tekak.. batuk.. ---> angkara air batu..?
  • Tengahari nanti ada jamuan Aidilfitri office aku.. ---> sesi menternak lemak lagilah aku..?
  • Apa-apapun..
  • Moga kita semua sihat dan kuat hendakNYA.. ---> dengan harapan tiada penyakit menyerang..


psstt: Malam ni hantar dak Kakak dengan dak Adik ke rumah MIL..

psstt lagi: Esok sibuk dengan tempahan makanan..

last psstt: Esok dan lusa lemak pasti bergumbira.. ---> menghadiri jemputan beraya..



psstt.. psstt: Terima kasih pada kak Aziela.. bukan Jumaat terakhir di bulan Syawal..





11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sayu nak meninggalkan jumaat terakhir syawal

Asyifa Mustaffa said...

selagi bole mkn...kita mkn...pedulikan lemak tu...kikiki....

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

salam jumaat.. minggu ini masih ada undangan untuk ke jamuan raya..

norhidana miswan said...

mmg bln ni bulan yg penuh cabaran.... huhuhui mkn mkn n mkn yek kak

Aziela said...

Kalau tengok kalendar nie, Jumaat minggu depan adalah hari terakhir Syawal. Tempahan makanan apa tu Ina...yummm

ummuaidan said...

jumaat terakhir maknanya tuh nak abeslah sessi pesta makanan free nie..hehe

Rai Ourkizuna said...

salam kak..jaga kesihatan baik2.. musim makan macam2 ni, sakit pun macam senang nak hinggap..

Kesuma Angsana said...

apapun jaga diri yer !

the malay male said...

sibuknya dgn acara melibatkan makan makan :-)

pha is said...

jumaat keempat syawal pun ada majlis aidilfitri lagi..? sakan sungguh beraya.. hahaha

Puan Kutu said...

tak habis lg sesi menternak lemak tu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...