Followers Remaja Purba

Thursday, August 15, 2013

3 Syawal.. bersama Blogger


  • Perjalanan diteruskan dari Muar ke Melaka..
  • Dah namanya raya.. maka..
  • Sebelum singgah merehatkan diri dirumah mak saudara di Masjid Tanah, buat pertama kalinya kami singgah di rumah blogger Kak Aziela.
  • Orangnya ramah-tamah..
  • Memang langkah kanan kami.. makan tengahari di rumah beliau.. hinggakan dak Nuha makan pun beliau suapkan..
  • Cameragirl sibuk makan.. makanya tiada moment itu..

macam dak Kakak, dak Adik dak Nuha pulak tuan rumah..
Memasing tak reti dok diam..

Dak Adam yang cool melayan dak Nuha..


Gambar bersama.. haruslah ada..




psstt: Seronok dapat berjumpa rakan baru.. bertambah lagi kenalan yang ada.. dari dunia maya kini dapat peluk dak Nuha..




12 comments:

Aziela said...

Uwaa....buruknya rupaku..hahahahhahaa. Sweet la Ina. Thank you so much sudi singgah yer...
Lain kali boleh datang lagi yer..

izan mama mia said...

wah best laa dpt jumpa rakan blog
raya sakan depa noo

PakcikLie PCL said...

ukhuwah harus diteruskan., carilah ramai kwn dan jgn cari musuh walau seorang.

Nurzakiah Hanum said...

nanti jemput dtg umah anum ya

Nurfaezah Abdullah said...

waa dak nuhaaa ;D

Yan Ty said...

Bila kita nak berjumpa pula hehe

Sylarius Yusof said...

Dah namanya raya, maka semua rumah adalah rumah terbuka. Hehehe.

Time hari raya ni lah kita dapat luangkan masa untuk merapatkan hubungan sesama insan :-)

Cho Zila said...

yang gambar akhirtu aziela yerk.. bru nampak tuan blog...
syioknyer dia raya sakan nampaknyer..
jauh berjalan luas pemandangan...

Khai♥Rin : anies said...

turn kita bertemu bila pulak ye??

AUC said...

wah bukan senang nak jumpa gini :)

eray said...

wahh meriah, beraya bersama blogger..wish satu hr nanti leh jumpe2 blogger. nak kene jadi blogger tegar dulu.

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/08/khasiat-susu-ibu-17-yang-terhebat.html

PinKy MoMMa said...

nuha suka buat hal sndiri kan..tu yg buat lg geram tu..nasib baik la ai tak larat nak dukung2 ni..klu tak dah ku gomol2 si nuha yg cute itu hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...