Followers Remaja Purba

Thursday, August 29, 2013

Hamper raya



  • Bila tiba musim raya mesti akan dapat hamper raya.. 
  • Tapi bukan untuk aku.. semua tu ada bos punya.. ada bahagian punya..
  • Akan di kendurikan tengahari esok sempena sambutan raya office aku..
  • Dipendekkan cerita.. ada antara bakul-bakul tu bakal menjadi kepunyaan aku..




psstt: Hubby mesti bebel manja kat aku sebab bawak balik lagi bakul..

last psstt: Tetiba mood bertukar beku..




16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow bestnya

Aziela said...

Hahahahha...samalah kita. Bakul tu juga yang jadi rebutan

NM03 said...

sama la ngan aku noks. aku pun makan masa nak bawak balik bakul2 yang bos aku dapat. hahaha

bila dah bawak balik, belum masuk kete dia dah jeling2... kikiki

Knor said...

dpt bakul pun jadi le..

Kakzakie said...

Kakak pun suka bakulnya. Tahun ini rumah kakak dapat dua hamper aje. Tapi dua-dua bakul plastik merah tak macam bakul Ai punya cantik...

kesoma rai said...

cantik bakul 4 segi tu..

makchaq said...

Kami tak dibenarkan terima hamper raya/sumbangan etc dari mana2 pihak..

Ada jugak yang hantaq kat bos tapi sampai la tersadai kat sudut.. entah2 dah ekspayed

Nurfaezah Abdullah said...

mood raya fae dah xde daa haha.

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye akk...mmg chantek bakul bakulnye....

Tinta Lana said...

Salam.

Serupa macam adik beradik mak saya..hampernya satu dua je bwk balik kmpg..ada bakul.

Bakul yg cuma ada sebuah dua tu la yg jadi rebutan 7-8 org adik beradik pompuan mak..sabar jelah T__T

Riedaffya ibrahim said...

banyak nye hamper..

Kesuma Angsana said...

byk hamper tu !

mama maman aka yana said...

papa ada dpt hamper raya.. srtinggi anak tp ditinggalnya umah mil.. kalu kat umah mmg takde la terbuka pun hamper tuh.. :)

pha is said...

kalau hamper, selalunya pha is rebut air botol je.. bakul x kisah..

Umi Qi said...

Comel yer hamper...best betul tgk yer bila nk dikendurikan nanti ramai2 rakan seopis...umi Qi pun suka bakul hahahhaha

Puan Kutu said...

bakul2nya mmg cantik..sukalah

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...