Followers Remaja Purba

Thursday, November 1, 2012

Pecah + Rosak sudah..



Hebat tak penangan dak Adik..??
Dia geram dengan game yang dia main, dia boleh karate aiiiyyaarrkkk kan benda ni..



psstt: Tak terkata dah dibuatnya..

psstt lagi: Nak marah bukan benda tu boleh kembali seperti yang asal..

last psstt: Tapi marah jugaklah..



20 comments:

lady scooter said...

wahh... marah benar tu! he3... sampai pecah kena karate...

anitadiana said...

kuat betul geramnya tu..sayangnya...tak pa lah nanti mama dapat bonos beli kan yang baru...

faraherda.razalan said...

Wow! Dasat dak Adik. Nmpk kejantanannya. Heheheh. Err, sbr ya? Tak pe. Brg mcm tu, boleh kite beli lain.

Anum said...

ala sayangnya...

Mrs Lurve said...

aduh....ish xtau nak kata apa huhuhuhu

Rai Ourkizuna said...

wahh..masukkan je ke kelas seni bela diri kak..ada potensi ni.. hahaha..

iedchan said...

sabo2..boleh hantar pegi kedai betul kan..hehe..bende mahal mesti boleh baiki..:P

Kakzakie said...

Hihi... ini betul-betul punya geram. Mesti lepas tu dia kesal tak sudah.

eLL said...

cubit sikit pipi dia tanda peringatan. haha

Abil Fikri Ahmad said...

Ada belajar kung fu yea! hahahaha

TiranaAduka said...

salam aizamia.
Tirana aduka singgah.

Munnafendy said...

wahhhh kalau sy menyingaaa nihhhhhh

Daddy Ziyyad said...

gulp! kena beli baru lah macam ni...lepas tu pastikan download game yg tak ganas..ekekeke

Mummy Akmar said...

Salam Aiza..

Lama tak singgah sini.
Alahai pecah mainan tu. Ganas betul si dak Adik tu. Jangan sedih2 nanti beli baru yer..

Blog Qashmere
Style Me Gorgeous By Qashmere

Take Care Sis

kay_are said...

bese r budak2.. kalah main game, game tu disalahkan.. pada hal tak sedar sendiri tak terror main game tu.. sabar je r..

Namee Roslan said...

ganasnya dia ! hehe. sampai pecah dibuatnya ! hehe.

pha is said...

pergh.. sayang betol.. heheh

Kesuma Angsana said...

bakal jaguh karate ni

Cik Ummi said...

haha.. ganas giler..
boleh masuk taekwando pasni =P

Hidayah said...

mak aiii...

specchless..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...