Followers Remaja Purba

Wednesday, November 14, 2012

Dak Nuha demam panas..!


  • Balik kerja tadi.. pengasuh bagitau badan dak Nuha panas sangat.. 4 kali dah dak Nuha dimandikan..
  • Memang panas sungguh, tak fikir apa dah terus bawak ke klinik..
  • Apalah yang dia tau selain merengek menangis..
  • Bab-bab anak tak sihat ni aku memang cepat panik.. teramat risau walaupun anak-anak cuma demam biasa..
  • Kebetulan pulak hubby outstation ke Utara.. moga sepanjang ketiadaan hubby ni dak Nuha tak meragam teruk..
  • Tangan aku pun tak sembuh elok lagi ni.. nak dukung dia pun menahan sakit..
  • Ok.. ok.. aku nak out dulu.. dak Nuha meragam.. tadi dia tidur lepas makan ubat..

4 comments:

makchaq said...

sian dak Nuha, sian jugak kat mak dia..
kalau budak2 demam memang susah hati kan...

AHMAD AFIQ said...

get well soon nuha ngan bro

kay_are said...

demam lagi? semoga cepat sembuh ye dak nuha

-gedek! said...

uncle cukop takot bila anak demam

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...