Followers Remaja Purba

Wednesday, November 21, 2012

Tenang tanpa gangguan..



Jangan kata korang.. aku pun geram tengok dia ni..
 
 
 
psstt: psstt.. psstt.. spray ridsect, jangan bagi nyamuk 'cium' badan boolat dak Nuha tu.. hahaha..
 
 
 


20 comments:

Anum said...

comelnya dia

eLL said...

aduhai. bulattttnya. gerammmnya. kalau depan mata, dah digomol2

MAY said...

bam bam nye!

NM02 said...

makngai!!!!

ini klu dpt kat aku, mmg hilang la pp tembambom dia...


sebelah pau sambal, sebelah pau kacang

ngap ngap...

hahaha

anitadiana said...

gerammmmmmmmmmmmmmnya budak bolat ne...mcm nak gigit-gigit...comel sanggggggggat...

❤Kamsiah❤ said...

alahai pipi dia...mcm kuih apam...gebu...

the malay male said...

Tembam

Rai Ourkizuna said...

gerammmm....

makchaq said...

geramnya...makin bulat..

Marya Yusof said...

As salam Aizamia,

Alhamdullillah, comel & sihat! Gerammmmm mmg geraammmm sapa tak gerammm tak normal nih kalu tgk! hihihii

Afasz said...

nk cium pipi nuha sikit

faraherda.razalan said...

Amboi! Comelnya dak nuha ni!

Munnafendy said...

eyyyyyyy akak kasi makan ape ni???? :D

Ceni said...

Macam ank akak dedolu... tang lengan ada 5 ketak tau..dah roper cam michelin jenama tayar tuu..

Tapi bila dah start membuas dan tak mau mkn ropernya dh berubah, skrg nampak tulang rusuknya..sume sedara mara terkejut ngape tak jadi cam baby dedolu...

Kakzakie said...

Kalau dah mak dia pun sama apa lagi macam kakak nie cuma dapat tengok gambar aje selalu. Bila nak turun Johor.

Kesuma Angsana said...

geram nengok ni ha!

azieazah said...

Nak cubit...!!

kay_are said...

comel!biarkan die tidur.. moga mimpi indah =)

kay_are said...

comel!biarkan die tidur.. moga mimpi indah =)

kay_are said...

comel!biarkan die tidur.. moga mimpi indah =)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...