Followers Remaja Purba

Saturday, November 17, 2012

takkan kronik sangat kut





  • Try.. Cuba.. Test..
  • Akhirnya aku tak beli jugak.. hubby dok bising dah kat aku..
  • Mana taknya, aku dok merengek sakit je..
  • Sudahnya pil penahan sakit jugak aku telan..


psstt: Hubby outstation.. untung aarrr akhirnya dapat jugak ke sana..

8 comments:

Norhaizan hakim said...

Aikk..pasai apa tu aiza..tangan terseliuhka?

Akak jugak terpengap kat rumah!

the malay male said...

untuk kebaikan, elok beli...

Daddy Ziyyad said...

laaaaa..kenapa tak beli? hihihih...Sebab tak boleh nak bergantung sgt kepada analgesia tau..

intanfirdaus247 said...

salam kunjung...semoga cepat sembuh ya..

kay_are said...

macam sakit sangat je sampai kne pakai bende tu.. moga cepat sembuh ye..

zulfikar hazri said...

beli je lah, elok utk support muscle tangan yg sakit tu, lagi cepat baik ok?

Marya Yusof said...

Apesal tangan dear... moga cepat pulih ye! Take care... salam kenal :)

Hidayah said...

ohh..tak tau ada jual cam gitu..
tgn dayah selalu lenguh ..

thanks share info..

nak pikir nak carik kat mana...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...