Followers Remaja Purba

Tuesday, November 6, 2012

Meraikan dak Adik di Tadika..


Semalam aku cuti sempena meraikan sesi penyampaian cenderahati di Tadika dak Adik..
 
Tengok jam baru 3:33 am..
Masih awal lagi sementara nak tunggu hari siang..
 
 
Pagi: 10 am..
Lokasi: Seperti di bawah..

 Nampak je kelibat aku, mulalah dia nak tunjuk hero..
Kawan-kawan kat dalam, dia pulak sibuk nak main kat luar..
 
 Sementara nak tunggu Timbalan Pengerusi datang untuk sesi penyampaian cenderahati kepada semua kanak-kanak Tadika, cikgu Ayu adakan kuiz..
dak Adik yang pakai songkok itu..
 
 Sesi penyampaian cenderahati..
 
 dak Adik yang ceria..
 
 dak Adik jadi malu sebab dia dapat beg warna pink.. tapi takpe dik.. isi dalamnya bukan pink..
 
 YB-YB kecik sedang menunggu hidangan utama ---> nasi ayam..
 
Apalah yang dibincangkan YB-YB kecik itu agaknya..
 

psstt: Hari ni hubby cuti temankan aku ke hospital ---> kes sakit pinggang dan pergelangan tangan.. Moga semuanya berjalan dengan baik dan tiada masalah besar menimpa..


10 comments:

Kakzakie said...

Kakak paling suka menghadiri majlis anak-anak Tadika. Walau dah tak ada anak tadika tapi kakak suka juga dtg tengok gelagat macam adik tu. Mesti kita senyum kan...

Moga cepat kembali normal ai. Lama betul dah sakit tu.

Kakcik Nur said...

Semoga kesihatan Ina semakin baik dan tiada apa yang membimbangkan hasil dari pemeriksaaan itu nanti.

Anum said...

seronok tgk

:: Mrs.Eady :: said...

meriah!

Wak Gelas™ said...

wak pon baru temankan anak wak gi konsert tadikanye.. ehhhEe

dhiashahida said...

comel nyer yb2 nk tgu hidangan....da hujung2 taun ni tadika ke sekolah..byk event nyer kan..;)
singgah follow awak..;)

bujal X said...

gi hospital eh? semoga baik2 sahaja~~

Rai Ourkizuna said...

adik..zaman sekarang orang lelaki pun da pakai pink..ok je..hehehe...

semoga kak aiza sihat2 je.. take care ok..

Kesuma Angsana said...

tahniah adik !

anitadiana said...

tahniah adik...meriahnya..mesti seronok dah abis sekolah...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...