Followers Remaja Purba

Thursday, June 30, 2016

Nak tahu dah kurus ke belum..?



Gambar dari pemilik FB Chrysalis Nurul


Nak tahu dah kurus ke belum, cuba pakai baju yang dah lama tergantung dalam almari sebab tak muat tu. Kalau kau pakai agak-agak rasa selesa, itu menunjukkan kadar penurunan berat badan sedang berlaku. Tapi kalau ada ruang-ruang yang terhalang, senang cakap tak muat, maka toksahlah nak berangan #perasanSlim time ghayo nanti..

Tapi kalau dah kurus sebelum ghayo, janganlah pulak time ghayo nanti makan macam takde tanda nak berhenti. Alang-alang dah kurus biar maintain. Jangan lupa minum air masak 2 - 3 liter sehari bukan air manis sedap-sedap yang dihidang atas meja tu kau pi bantai bercawan-cawan sampai buncit perut. Buat penat je usaha kuruskan badan tu..
#NakCantikKanNakLawaKan.;)


StatusHati: Aku yang nak kurus lagi..



4 comments:

paridah said...

WALAU APAPUN BENTUK DIRI LPS PUASA RMDAN BERGEMBIRALAH DI PAGI SYAWAL...MAAF ZAHIR BATIN.

blasahje said...

perasan macam kurus sikit ler... tapi perut buncit camtu je... tak mau turun2...acaner tu? hehehe

Siqah Hussin said...

Siqah rasa siqah maintain je. Hehe.

Pha Is said...

baru ni ada org tegur kata saya nmpak dah kurus sikit. alhamdulillah.. hehehe..
lepas raya nnti naik balik la tuh.. bersusun kenduri. tu x kira rumah terbuka ngan reunion budak sekolah/uni lagi tu.. hahaha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...