Followers Remaja Purba

Monday, June 6, 2016

1 Ramadhan 1437


Alhamdulillah..
Ramadhan kembali lagi menjengah.
Moga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik dalam menjalani rutin harian.

1 Ramadhan 1437..
Aku mengambil kesempatan bercuti rehat menemani anak-anak di rumah, lagipun masih dalam cuti sekolah.
Ni anak-anak tak tahu babah dorang pun cuti, sat lagi bila tahu ada je akal dorang ajak ke sana sini. Eleh.. cakap anak-anak, aku pun sama sat lagi.. wakakaka..

Apa-apapun..
Aku rasa lega sikit bila chef hubby bercuti sebab secara automatik mood aku nak memasak jadi malas. Boleh tarik nafas panjang aku.. eemm..

Moga Ramadhan kali ni lebih baik dari sebelum ni..
Bagi yang mengejar masa balik nanti nak sediakan juadah berbuka, harapnya bertabahlah ye berhadapan dengan kesesakan jalanraya..

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan buat semua..


StatusHati: Takkan mudah aku melupakanmu..


5 comments:

norhidana miswan said...

jeles lah ngn org cuti nih...
harapnya ptg nih tak sesak sgt, almaklum msh cuti sekolah lg kn

Puan Kutu said...

En suami pun cuti smbut puasa dua hari.sementara cuti ni lega sbb tak payah masak bley ke bazar.beliau dh kerja tpaksa gak la masak..tak larat dh nk ke bazar sarat2 camni.hehe..

Mummydearie said...

Saya tak ambil cuti sebab cuti tinggal seciput. Kalau tidak, nak juga join bercuti.

Salam Ramadhan, Aiza dan selamat menjalani ibadah puasa kali ni. Untunglah ya chef hubby ada, boleh minta hubby aje sediakan juadah berbuka!

HeNRieTTa JoSe said...

selamat berpuasa....

dalila said...

wahhh bestnye ade 2nd chef..selamat berpuasa sis ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...