Followers Remaja Purba

Monday, June 20, 2016

Disebalik Hari Menandatangani Kad Kemajuan Murid di SRABKB


Kisah Jumaat lepas..

Memandangkan dak Kakak dengan dak Adik berlainan sesi waktu persekolahan, cuti rehat diperlukan bagi Hari Menandatangani Kad Kemajuan Murid di SRABKB. Urusan buat dak Adik pada sebelah pagi, manakala urusan dak Kakak pada sebelah petang..

Keputusan dua-beradik tu pun tidaklah secemerlang mana.. tapi bukanlah yang terakhir dan Ustazah pulak ada komen tentang sikap dak Adik yang sangat nakal. Part ni biarlah menjadi urusan antara aku dan pihak sekolah. Moga akan ada jalan penyelesaian terbaik bagi kami..





Murid tahun tiga.. fizikal deme besar sikit je dari dak Nuha..
Budak umur 9 tahun vs budak umur 4 tahun.. eemm..


StatusHati: Ada sorang murid ni penyebab dak Adik berubah laku di sekolah..


3 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Anak2 kecil ada nakalnya Aiza..
Itu fitrah yg boleh didik..
Mereka perlu diasuh dengan lembut juga..
Akak pun macam tu juga ..
Ustazah nabil mengadu nabil ni nakal..
Usia 9 tahun belum matang sangat kan..

saniah ibrahim said...

Sekolah anak akak 26hb ni baik sek agama dan sek keb baru ambil kad kemajuan.
Kakak2 tahun 3 lebih kurang dak Nuha ya...babam pipi Nuha ,geram tengok.

Nurfaezah Abdullah said...

geram tgk dah nuhaaaa

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...