Followers Remaja Purba

Friday, June 3, 2016

Kenapa nampak cengkung..?


Sengaja sang cucu nak suprise kan Atok Muo nya..
Dulu atok cakap aku gemuk..
Ok tok.. kali ni den bagi atok tengok versi #perasanSlim pulak..


Cengkung..?



Atok kalau bab memuji memang boleh buat aku lagi terasa #perasanSlim.
Yelah siapa lagi nak puji melambung-lambung macam tu kalau bukan atok sendiri..
Tapi bila atok kata aku dah cengkung.. eerr.. betul ke..? Teruk sangat ke..?

Memang aku diet tapi bukanlah diet yang sampai nak memusnahkan diri cuma mungkin sebab atok dah biasa tengok aku versi demok, bila aku dah #perasanSlim, mata atok jadi confius aku rasa.. kehkehkeh..

Apa-apapun atok.. jangan risau..
Selagi tak memudaratkan diri, InsyaAllah versi demok akan bertukar versi #perasanSlim..


Tadi dapat pulak mesej dari hubby..
hahaha.. rasa terasa lak..



StatusHati: Rindu yang tak mampu dizahirkan..


2 comments:

Mummydearie said...

20 sen dengan 2 kg jauh bezanya tau. Hahaha!

Atuk ni ada-ada aje. Okeylah tu misi slim dah berjayakan!

Nurfaezah Abdullah said...

yg penting sihat tubuh badan :D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...