Followers Remaja Purba

Tuesday, April 30, 2013

dak Nuha kutinggalkan sekejap bersama Babah dia..




  • dak Nuha tak sihat..
  • Biasalah.. bila budak tak sihat, apa yang dia tahu, merengek meragamlah dia..
  • Moga hubby dapat menjaga dak Nuha pagi ni dengan jayanya..



psstt: Hari ni hubby sukarela nak jagakan dak Nuha..




14 comments:

❤Kamsiah❤ said...

sicomel tu demam ya...moga abahnya sabar melayan ragamnya..

norhidana miswan said...

betul lah tu, kalu bdk tak sihat mmg kejenyer merengek...

Kancil 8349 said...

semoga sihat...

Kakzakie said...

Nuha ni walau tak sihat tapi badan dia tak susut tetap montel kan..

Moga cepat sembuh.

JunAina said...

Cepat2 lah sihat dak nuha ye, cuaca tak menentu sekarang ni.

Moga babah bersabar layan dah nuha.

Daddy Ziyyad said...

Jgn abahnya pulak yg sakit(sebab melayan karenah dak Nuha) lepas ni, sudah la....hahaha

lizz said...

ololo cian nuha...moga cepat sembuh k...

Rai Ourkizuna said...

kesian dak nuha.. cepat sembuh ya.. aqil pun tak sihat.. batuk sikit.

ieda immi said...

aduhh siann nuha
semoga cepat2 sembuh ..

the malay male said...

emaknya ke mana? huhu

pha is said...

smoga cpat sembuh...

Kancil 8349 said...

selamat pagi

Kesuma Angsana said...

untunglah ada en hubby mcm ni !

kay_are said...

semoga cepat sembuh r ye dekat dak nuha.. =)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...