Followers Remaja Purba

Monday, April 15, 2013

Kisah di kedai gunting rambut..


Hubby yang masih belum sihat ketika ini..

Cikgu dak Adik suruh adik gunting rambut sebab dah panjang..
Dak Adik bagitahu cikgu,
'Ibu belum ada duit nak bawak saya gunting rambut cikgu..' huhuhu..



Dalam pada tu.. dari menemankan dak Adik.. dak Nuha pun terjebak sama..

Mula-mula ok, tapi bila dia dengar bunyi mesin tu, terus cebik.. dari cebik terus nangis bila dah start gunting rambut..

tu dia..
tak makan pujuk dah..

sudahnya.. senyap bila babah dia pujuk..



psstt: Tukang gunting tu ingat dak Nuha tu 'boy'.. Aku dah cakap tapi mesti dia tak dengar, tak pun dia tak faham.. wakakaka..

last psstt: Setakat entry ni ditulis, keadaan hubby beransur baik.. moga beliau cepat sembuh hendakNYA..




19 comments:

makchaq said...

Ha tu la.. bila adik nak apa2 selalu cakap ibu tak dak duit.. kan dia dah cakap kat cikgu...

Comeinya dak nuha ni... geram la tengok..

With Julia said...

heheh sampai tukang gunting rambut pun keliru ye nuha boy heheh...nuha sgt comelll...

Nurzakiah Hanum said...

ala cinaya dia

❤Kamsiah❤ said...

kesiannya tgk budak comel tu...bertakung airmata..agaknya takut dgn bunyi mesin gunting rambut tu

Kakzakie said...

Pandai aje kata ibu tak ada duit siapa silap haha...

Kesiannya Nuha pun nak kena gunting juga di kedai. Lain kali biar panjang sikit - gunting aje sendiri. Mesti mata tukang gunting tu ceme tak kan tak nampak budak comel tu muka lelaki ke perempuan...

:: Mrs.Eady :: said...

tu la comel sgttt :)

Kesuma Angsana said...

comey nuha... moga En hubby sembuh kembali yer !

JunAina said...

Jenuh bersilat nak ngunting rambut tambahan pulak org tak kenal dok menggunting.

Ogy Nordin said...

Salam perkenalan :)

Cik Puan Fadli said...

x tahan baco bilo si adik ckp ibu belom ado duit...ngeh3!

Rai Ourkizuna said...

comelnya dak nuha..lama tak jumpa dak babam tu..

Che Rosliza Che Mat said...

ala ciannya kena guting rambut...

faraherda.razalan said...

Comel! Comel. Dak adik tu, comel! Hahahahahaha....suke tgk die. Tapi nape jarang post pic die? Huhuhuhu......

the malay male said...

nuha pun gunting sekali..biarlah panjang rambutnya, leh ikat tocang kuda..hehe

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

norhidana miswan said...

sian nyer dia kene paksa gunting rambut, abis rambut lawo dia tau...

moga en suami cpt sembuh

anitadiana said...

kasihan si nuha..muka dah mcm abg dah..kenapa tak bagi panjang..mesti lg bertambah comel..rambutnya lulus..nanti simpan panjang buat pokok kelapa ya..

hainom OKje said...

Sudahnya dak Nuha tu di trim macm boy eh hehe...

mama3heroo said...

he3..camtu lah ank m3h kalo time gunting rambut..tp masa kecik2 lah..dah besar ni ok la.
salam kenal dr m3h
done follow sini

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...