Followers Remaja Purba

Wednesday, April 10, 2013

Dialog Kota Raya oleh Juragan



Sampai mengigau bakal wakil rakyat ni.. wakakaka..



psstt: Syukur aku masih boleh tidur lena.. kalau kena macam tu.. haru dibuatnya..




12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

layaaaaaaaaaaaan

:: Mrs.Eady :: said...

kalo mcm ni la tepuk kan ajekk..kekkee..

Kakcik said...

Kakcik belum dapat mimpi lagi samada hendak mengundi atau tidak. ;-)

aizu's life said...

hihi.. syukurlah pasangan kite bkn wakil rakyat.. kalo x, haru jadinye.. terpekik tgh mlm :D

❤Kamsiah❤ said...

makin byk mimpi pelik2 dekat2 PRU ni hehe

faraherda.razalan said...

Seme wakil rakyat mmg tak lena tdo ni. Heheheheh....

Kakzakie said...

Hihi... kelakarlah pulak. Bini tidur sebelah pun tak lena dibuatnya:)

Asyifa Mustaffa said...

klau gini la hidup...x yah la....jdi pengundi aje sudah ckup rasanya....:-)

Dkna Abza said...

hahahaa..demam PRU :P

Daddy Ziyyad said...

Ramai yg berangan, ramai yg berhajat, tapi ramai ke yg tahu tanggungjawab tu akan dipersoal di Sana? ;)

Ibu Lala said...

Memang haru la kalau macam ni. Mengigau pun pasal politik.

izan mama mia said...

muhahaha... sabau jer lah..ada yg nak jadi yb tuu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...