Followers Remaja Purba

Saturday, June 4, 2011

SAYA BLOGGER HIJAU YANG CINTAKAN KEHIJAUAN DUNIA..


Lengkapkan ayat ini .. DUNIA BLOG BERMAKNA BAGI SAYA KERANA ... ( tidak lebih 100 patah perkataan )

Dunia blog amat bermakna bagi aku kerana dari sinilah kenalan aku bertambah.. Dapat mengenali rakan yang jauh mahupun dekat.. Dapat rakan yang ingat blog aku ketat-ketat.. Juga aku dapat mengetahui pelbagai cerita dari blogger, baik isu semasa, tutorial mahupun kisah peribadi..


Dah baca.. ok, jom klik kat SINI..

19 comments:

  1. singgah sebelum segmen tutup...
    happy blogging...
    [^_^]

    ReplyDelete
  2. Wahida:
    tq.. ;)



    solomolo:
    yup.. u too..

    ReplyDelete
  3. contest ke? gud luck..:D

    ReplyDelete
  4. d'HeLL:
    taklah, BA biasanya buat segmen untuk blogger mencari kenalan, kena rajin bw lah dari segmen tu..

    ReplyDelete
  5. singgah cnie dri blog bro ben...lalalalla~

    ReplyDelete
  6. singgah cni dr blog abg ben....x sempat plak nk join segmen abg ben...tp ttp nk blogwalking kt blog2 yg join segmen abg ben...
    klau senang, lawatlah ye blog
    http://paksyahot.blogspot.com

    terime kaseh daun keladi...

    ReplyDelete
  7. aiikk.. ade baca entry org dia nak 10 patah je. haha

    ReplyDelete
  8. as salam..

    ▂ ▃ ▅ ▆ 100%
    ─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
    ──██─────██───██▄█▀───██▄█───
    ──██─────██───██▀█▄───██▀█───
    ─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

    as salam..ziarah datang membaca entri blogger hijau~
    hoho~ lama dah tak masuk blog akak. ekeke~
    oo..pwendapat akak lebih kurang macam rachel. hehe~

    jom berbalas singgah menyinggah berkongsi ilmu, pendapat dan cerita ;)
    entri terbaru :

    isu maki hamun berubah menjadi umpat

    terima kasih..huhu~ =)

    ReplyDelete
  9. Terima kasih korang.. sedang berusaha untuk bw kat blog korang.. ;)


    psstt: Perut kenyang tapi kucuba habiskan bw petang ni..

    ReplyDelete
  10. gary singgah dari blog abang ben!! gary follow cne yer~..

    ReplyDelete
  11. malam ni melancong ke sini...dr segmen abg ben....n folo u...

    happy blogging...:)

    ReplyDelete
  12. Salam kenal. Jemput singgah blog ciput saya :)

    http://rilek-sat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. untuk korang semua:

    terima kasih singgah kat sini.. bagi aku masa nanti aku singgah balik kat blog korang ye.. ;)

    ReplyDelete
  14. singgah dr blog abg ben ;)

    jemput singgah blog nenek http://penglipurlarafasola.blogspot.com kalau nk follow pun buleh! hehe ;D

    ReplyDelete
  15. Nenek Fasola:
    hikhikhik.. nenek muda..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...