Followers Remaja Purba

Saturday, June 4, 2011

SAYA BLOGGER HIJAU YANG CINTAKAN KEHIJAUAN DUNIA..


Lengkapkan ayat ini .. DUNIA BLOG BERMAKNA BAGI SAYA KERANA ... ( tidak lebih 100 patah perkataan )

Dunia blog amat bermakna bagi aku kerana dari sinilah kenalan aku bertambah.. Dapat mengenali rakan yang jauh mahupun dekat.. Dapat rakan yang ingat blog aku ketat-ketat.. Juga aku dapat mengetahui pelbagai cerita dari blogger, baik isu semasa, tutorial mahupun kisah peribadi..


Dah baca.. ok, jom klik kat SINI..

19 comments:

Wahida said...

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari :D

solomolo said...

singgah sebelum segmen tutup...
happy blogging...
[^_^]

aizamia3 said...

Wahida:
tq.. ;)



solomolo:
yup.. u too..

d'HeLL said...

contest ke? gud luck..:D

aizamia3 said...

d'HeLL:
taklah, BA biasanya buat segmen untuk blogger mencari kenalan, kena rajin bw lah dari segmen tu..

.fariza. said...

moga terus maju~

pha is said...

salam bloger hijau. datang terjah dari blog BA. jom ushar :
ubat gigi punca ulser?
permainan angry bird terbesar

Bahijah~ said...

singgah cnie dri blog bro ben...lalalalla~

Pak Syahot said...

singgah cni dr blog abg ben....x sempat plak nk join segmen abg ben...tp ttp nk blogwalking kt blog2 yg join segmen abg ben...
klau senang, lawatlah ye blog
http://paksyahot.blogspot.com

terime kaseh daun keladi...

SyedGraphiX said...

aiikk.. ade baca entry org dia nak 10 patah je. haha

Ini Kisah Tia said...

Tia singgah dari blog abang Ben ;)

Hormati Mereka Yang Lebih Tua

... said...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

as salam..ziarah datang membaca entri blogger hijau~
hoho~ lama dah tak masuk blog akak. ekeke~
oo..pwendapat akak lebih kurang macam rachel. hehe~

jom berbalas singgah menyinggah berkongsi ilmu, pendapat dan cerita ;)
entri terbaru :

isu maki hamun berubah menjadi umpat

terima kasih..huhu~ =)

aizamia3 said...

Terima kasih korang.. sedang berusaha untuk bw kat blog korang.. ;)


psstt: Perut kenyang tapi kucuba habiskan bw petang ni..

GaRy™ said...

gary singgah dari blog abang ben!! gary follow cne yer~..

* Zaleta * said...

malam ni melancong ke sini...dr segmen abg ben....n folo u...

happy blogging...:)

Farid Ahmad™ said...

Salam kenal. Jemput singgah blog ciput saya :)

http://rilek-sat.blogspot.com/

aizamia3 said...

untuk korang semua:

terima kasih singgah kat sini.. bagi aku masa nanti aku singgah balik kat blog korang ye.. ;)

Nenek Fasola said...

singgah dr blog abg ben ;)

jemput singgah blog nenek http://penglipurlarafasola.blogspot.com kalau nk follow pun buleh! hehe ;D

aizamia3 said...

Nenek Fasola:
hikhikhik.. nenek muda..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...