Followers Remaja Purba

Wednesday, June 15, 2011

Aku kembali.. I'm Back..

Selepas cuti panjang, kini aku kembali menatap kerja-kerja di office.. Nak kata sibuk, biasa je tapi tetap ada kerja yang perlu disiapkan dan dikemaskini..

Setakat hari ni aku belum dapat jenguk entry-entry korang sepanjang aku bercuti.. nak pulak loading pc aku hari ni slow gaban + letih tak cukup rehat yang sempurna..

Petang semalam, aku bawak dak adik ke PPUM, temujanji kat ENT dan bulan depan aku kena pergi lagi dengan hubby untuk dengar sesi penerangan dari doktor berkenaan 'operation' adik nanti..

Ok, korang.. aku dah upload gambar sepanjang percutian kat Marang, Terengganu minggu lepas.. jom layan..



psstt: Aku nak rehat lagi.. tak puas..

12 comments:

  1. dapat bayangkan kepenatan kamu tu dear..huhu..

    kiteorg yg pegi kuantan tu balik ari pun terasa penat nya ^_^

    ReplyDelete
  2. dah tgk gambar2 tu...amboi...cuti sakan! sotong tu, berselera!

    ReplyDelete
  3. Pinky Momma:
    serius penat.. sebab tak biasa travel jauh-jauh..

    ReplyDelete
  4. Mommy Fara:
    hikhikhik.. puas dan penat..
    bab sotong tu, kalau semua di BBQ kan malam tu confirm lagi sedap.. ;)

    ReplyDelete
  5. datang tengok gambar2 jalan..bestnyaaa bercuti kan..huhu.

    ReplyDelete
  6. alamak kak...nini lupe baca entry psl sakit adik. kt entry yg mana eh?? nak baca..

    Bak Kut Teh halal?
    .

    ReplyDelete
  7. frommetoyou:
    seronok memanglah seronok tapi penatnya tu yang buat ai nak rehat puas-puas

    ReplyDelete
  8. Nini Hartini:
    entry pasal adik ada dari awal akak berblog lagi.. cer carik..

    ReplyDelete
  9. opis uncle depan PPUM tu, tau...

    jalan kaki je...

    ReplyDelete
  10. gedek!:
    ye ke uncle.. wah.. minggu depan boleh terjah uncle ler macam ni..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...