Followers Remaja Purba

Saturday, June 4, 2011

B4U 133

Gara-gara Maharaja Lawak, hubby minta aku tambah pakej Mustika, bertambahlah bayaran bulanan my astro.. Tapi bukan itu isunya.. Aku rasa hubby mesti menyesal minta aku tambah channel sebab selain kat 102, 103 dan 108, tak cukup tu tambah kat 133, puas aku tengok sampai tak tahu nak pilih mana satu.. Hari Sabtu adalah hari aku di mana aku boleh tengok filem yang aku suka sebab hubby kerja dan anak-anak pula leka main..

Dipendekkan cerita aku sedang asyik layan filem hindustan.. Masalahnya bila dah layan sampai boleh keluar airmata.. Apa rahsia ntah filem-filem dorang ni sampai berbekas kat hati.. 'Dhan Dhana Dhan Goal' itulah filem yang baru habis kutonton ketika ini.. Nangis kutahan airmata ni, kang kena sakat dek anak-anak, ah!Sudah, satu hal pulak nak menjawabnya..

Ni kalau hubby ada confirm tak dapat tengok punya filem hindustan ni.. Penuh kepuasan aku hari ni..


psstt: Ok cukup dulu, nak rehatkan mata, petang sikit aku layan lappy, malam tadi lupa nak charge balik..

Send via blueeberry cheese cake..

8 comments:

  1. err..aku pun nak layan juga B4u dengan astro warna..support la bil astro aku

    ReplyDelete
  2. saya pun dah lama bertahun, tak tengok filem hindustan. 15 tahun dulu, hard cor jugak... zaman kegemilangan SRK. siap beli baju punjabi lagi... heheheh

    ReplyDelete
  3. Faris:
    kau ada masa ke nak tengok layan astro.. ;)

    ReplyDelete
  4. Ayin Masliza:
    Betul.. gila dengan cerita Kuch Kuch Hota Hai.. tengok banyak kali pun tak jemu..

    ReplyDelete
  5. aizamia : ai pun ada pakej tu, sebab nya sama lah!! nak layan ML lah!!! adesss...mujo bayaran bulanan RM84 x lebih dari 100..tapi 133 tu layan lagu tu best lah...koh koh koh

    ReplyDelete
  6. BOR_MONDAY:
    tu lah pasal tapi tak boleh layan time en. suami ada.. hahaha.. dia mana boleh layan channel tu..

    ReplyDelete
  7. Nini:
    Dah lama akak tak layan.. hehehe.. dulu bujang layan gak..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...