Followers Remaja Purba

Tuesday, June 28, 2011

Hawaii Five-0 vs NCIS LA

Kalau orang lain dok cerita kisah Nora Elena dan 'Seth Tan'nya.. aku pulak lain.. Serius, aku memang suka gila dengan dua series ni.. Hawaii Five-0 dan NCIS LA..


Hawaii Five-0..
Aku minat dia ni 'Steve McGarrett'.. malam tadi season finale untuk musim kedua.. makin mencabar kisahnya.. Anak-anak akan memberi kerjasama sepenuhnya bila aku layan cerita ni sampaikan aku pernah buat entry series ni..


'credit to en. google'


NCIS LA..
yang ni pulak akan memulakan season kedua di astro AXN malam ni.. ada ahli baru.. tapi kali ni aku tak berebut dengan dak kakak.. kakak ambil 'G Callen' (Chris O'Donnell) aku ambil dak botak tu.. 'Sam Hanna'(LL Cool J). Biasa orang akan suka hero tapi yang ni aku suka second hero.. comel kan dia botak.. hikhikhik..

dak Adik..? Dah tentu ambil si awek 'Kensi Blye' (Daniela Ruah).. senangkan takde gaduh-gaduh.. hahaha...


'credit to en. google'


psstt: tapi malam nanti confirm aku tidur awal sebelum sempat layan series ni.. takpe.. tengok je ulangannya nanti..

13 comments:

  1. saya layan NCIS yang satu lagi~~yay~

    ReplyDelete
  2. NCIS yang lag satu tu tak pernah tengok lagi sebab tak subscribe..

    ReplyDelete
  3. Seriuss memang Best... Hawaii Five-O tu layan jugak...hehe

    ReplyDelete
  4. d'HeLL:
    tengok banyak kali sampai en. suami suruh tukar channel lain.. ;)

    ReplyDelete
  5. hahaha. apa dah anak beranak nie. akak x minat cerita korea ke?

    ReplyDelete
  6. suka²...semua saya layan ni....
    suka bab² kepolisan ni...

    ReplyDelete
  7. Nini Hartini:
    hahaha.. berebut nak watak mana yang best, yang hensem, yang lawa..

    cerita korea ok tapi akak tak layan, kenapa..? takde sebab khusus pun dik.. ;)

    tapi kalau Nini paksa akak tengok, kenalah akak tadahkan telinga dan mata akak ni ha..

    ReplyDelete
  8. azam:
    betul2.. CSI pun layan tapi lately ni dah kurang sikit.. tengok mana sempat je.. ;)

    ReplyDelete
  9. dua2 ku layan...kalau dah start cerita ni kat tv..mmg xde can org lain nak tgk tv..hehe

    ReplyDelete
  10. wahhh dasyat. tengok cite aksi. hahah. ziema tak layan sangat series2 mcm ni sebab tak berapa minat tengok tv. hee~

    ReplyDelete
  11. suka cita2 macam ni.. sempoi.. kan ? kan? :)

    ReplyDelete
  12. Salim Harmanain:
    memang.. anak-anak turut memahami.. ;)

    ReplyDelete
  13. m y z:
    favourite.. kalau dah layan, kena stop buat kerja lain dulu...



    fRaMe+LenSeS:
    betul.. betul.. betul.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...