Followers Remaja Purba

Friday, June 3, 2011

GiveAway EdY : Jangan Main-main!



Bila aku tengok 3 hadiah utama tu buat aku tertarik nak join GA ni.. tapi bagi merealisasikan angan-angan aku ni, maka aku kenalah ikut syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh penganjur..


Buat 1 entry paling kretif pasal giveaway ni dengan tajuk "GiveAway EdY : Jangan Main-main!"...
Aku tak main-main masuk GA ni
Aku tak main-main menaip ni
Aku tak main-main nak menang hadiah ni
Aku tak main-main dengan kata-kataku ini
Aku tak main-main idea dah habis dah ni

Aku tak main-main nak tag tag DIA ni..


psstt: Dan aku tak main-main pasal GA ni, kalau korang rasa nak join..? Linknya di SINI..

14 comments:

  1. thanks sudi join giveaway ni...good luck yer...:)

    ReplyDelete
  2. frometoyou:
    yup.. tq.. ;)



    m y z:
    yeah.. terbaik..

    ReplyDelete
  3. Edy Zaidi:
    yeah.. moga air bertuah hendaknya..

    ReplyDelete
  4. kak..tak reti nk buat ayat dia lah. huhu

    ReplyDelete
  5. mntk tlg utk like page ni buley? help me plzzz http://fnndoubleooomph.com.my/home.php?fnnid=100000023988617 plzzz...

    ReplyDelete
  6. Nini:
    Kekadang ayat-ayat sempoi merapu yang jadi pilihan..;)

    ReplyDelete
  7. Telaga Putih:
    ok.. i LIKE..


    Nurazira Abd Ghani:
    yup.. tq..

    ReplyDelete
  8. salam.jom join my simple n easy giveaway...

    ReplyDelete
  9. Areef Ibn Naim:
    wsalam..
    InsyaAllah..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...