Followers Remaja Purba

Friday, June 3, 2011

GiveAway EdY : Jangan Main-main!



Bila aku tengok 3 hadiah utama tu buat aku tertarik nak join GA ni.. tapi bagi merealisasikan angan-angan aku ni, maka aku kenalah ikut syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh penganjur..


Buat 1 entry paling kretif pasal giveaway ni dengan tajuk "GiveAway EdY : Jangan Main-main!"...
Aku tak main-main masuk GA ni
Aku tak main-main menaip ni
Aku tak main-main nak menang hadiah ni
Aku tak main-main dengan kata-kataku ini
Aku tak main-main idea dah habis dah ni

Aku tak main-main nak tag tag DIA ni..


psstt: Dan aku tak main-main pasal GA ni, kalau korang rasa nak join..? Linknya di SINI..

14 comments:

アヌム ちゃん said...

wah goodluck :)

.m y z. said...

hahah terbaikkk. goodluck! :D

Edy Zaidi said...

thanks sudi join giveaway ni...good luck yer...:)

aizamia3 said...

frometoyou:
yup.. tq.. ;)



m y z:
yeah.. terbaik..

aizamia3 said...

Edy Zaidi:
yeah.. moga air bertuah hendaknya..

butterflyana said...

Good Luck! ;)

Nini Hartini said...

kak..tak reti nk buat ayat dia lah. huhu

Telaga Putih said...

mntk tlg utk like page ni buley? help me plzzz http://fnndoubleooomph.com.my/home.php?fnnid=100000023988617 plzzz...

Nurazira Abd Ghani said...

best of luck ! :D

aizamia3 said...

butterflyana:
tq tq..

aizamia3 said...

Nini:
Kekadang ayat-ayat sempoi merapu yang jadi pilihan..;)

aizamia3 said...

Telaga Putih:
ok.. i LIKE..


Nurazira Abd Ghani:
yup.. tq..

Areef Ibn Naim said...

salam.jom join my simple n easy giveaway...

aizamia3 said...

Areef Ibn Naim:
wsalam..
InsyaAllah..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...