Followers Remaja Purba

Thursday, June 23, 2011

Minggu yang memenatkan

Assalamualaikum dan selamat pagi korang..

I'm back..
Aku akan cuba kejar entry-entry korang sepanjang aku on off minggu ni, agak sibuk aku minggu ni..

Hari Isnin: urusan di PPUM
Hari Selasa: kerja
Hari Rabu: urusan temuduga
Hari Khamis iaitu hari ini: kerja.. wah.. juling sekejap tengok kerja..
Hari Jumaat iaitu esok: esok jelah aku cerita..


Ok korang, bagi aku masa bw kat blog-blog korang ok.. tapi yang pasti aku nak pergi beli sarapan kejap, laparlah pulak..



psstt: Lega rasanya dah selesai semalam tapi macam mana aku boleh tak hengat piagam Jabatan aku.. malunyaaa..

20 comments:

  1. interview? erm...sy ni mcm tunggu bulan jth ke riba je klau sbut psl interview... T.T

    ReplyDelete
  2. Munna:
    itulah.. tak sangka pulak boleh dapat interview tu tapi risau dan takut andai dapat.. ntah ke mana akan ditempatkan..

    ReplyDelete
  3. Moga berjaya dalam interview..Insyaallah kalau ada rezeki, tak kemana..:)

    ReplyDelete
  4. Sarapan apa tu...?

    tapau makan kat desk, eh?

    ReplyDelete
  5. ditemuduga atau menemuduga? he~~

    ReplyDelete
  6. gedek:
    nasi lemak suku.. hati sebelah.. hikhikhik.. makan sambil hadap pc..

    ReplyDelete
  7. bujal X:
    ditemuduga oleh si penemuduga..

    ReplyDelete
  8. itu namanya panik tu...hehehe
    rehat2 lah ye..siannn
    ai pon bosan neh..tak mud lah

    ReplyDelete
  9. risa:
    itulah kak.. minggu ni minggu tak stabil lah.. boring pun ada..

    ReplyDelete
  10. azam:
    hikhikhik.. jariku dah letih..

    ReplyDelete
  11. aizamia : wah!!! padatnye jadual..yam xleh tahan nye untuk sok punye, sok je citer...koh koh koh

    jangan lupa BW ke tempat ai tau...TERJAH ◘◘◘◘◘

    ReplyDelete
  12. BRO_MONDAY:
    itulah.. asyik rileks je kan.. sesekali bagi penat kerja lebih skit.. kihkihkih..

    terjah tetap terjah.. :)

    ReplyDelete
  13. apa pn, kamu kena jaga diri tau. :)

    ReplyDelete
  14. fRaMe+LenSeS:
    insyaAllah.. terima kasih.. ;)

    ReplyDelete
  15. all da best ya yang ;)
    rasa rasa ok tak? hehe..

    ReplyDelete
  16. PinkyMomma:
    thank you dear..
    Buat masa ni ok, tunggu bulan depan resultnye..

    ReplyDelete
  17. frometoyou:
    itulah.. kebetulan minggu ni agak memenatkan, on off keje..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...