Followers Remaja Purba

Tuesday, June 14, 2011

Back to School/Work

Dengan lafaz Bismillah aku memulakan rutin harianku.. Dimulakan dengan urusan anak-anak sebelum aku check in di office.. Entah macam manalah agaknya situasi tempat kerjaku nanti.. Kemas @ bersepah..?

Petang nanti aku akan bawa dak adik ke hospital bahagian ENT untuk sesi temujanji dengan doctor.. Yang ni confirm memakan masa menunggu yang lama.. Jangan ada miss communication lagi sudah..


psstt: Aku mungkin tak dapat nak bw hari ni memandangkan jadual aku yang agak padat sepanjang hari..

5 comments:

  1. Selamat memulakan rutin harian yee..

    ReplyDelete
  2. ala..kalau kau tak blogwalking siapa nak singgah blog aku?

    ReplyDelete
  3. Farah Shamsudin:
    bila dah lama cuti rasa liat pulak nak kerja..

    ReplyDelete
  4. Faris:
    hikhikhik.. Sabarlah cuma aku takde masa hari ni..


    Bujal:
    bila pelan-pelan habis jem jadinya.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...