Followers Remaja Purba

Thursday, June 9, 2011

3 Hari 2 Malam

Percutian yang telah dirancang oleh hubby bersama geng PTT beliau sejak 2 bulan lepas.. Persediaan..? Geng yang lain gerak tengahari nanti.. Aku..? Sekarang baru check in kat parking.. Office..

Awalnya hubby cakap nak gerak malam nanti so aku rileksler tak apply cuti untuk hari ni.. Hubby nak konvoi dengan geng yang lain rupanya.. Lah nape tak cakap.. Tapi aku pulak tak minat nak konvoi.. Seronok tu memanglah seronok tapi aku tak biasa pandu slow.. Walaupun bukan aku yang pandu tapi aku cepat bosan.. Anak-anak jangan cakaplah.. 'Babah.. Nape pandu slow.. Lajulah babah..'

Aku pun tak tau dapat ke tak balik awal hari ni.. Nak pulak petang nanti ada kunjungan rasmi KSU.. Ish.. Dah elok datang hari Isnin depan tukar tarikh pulak.. Aku dahlah takde plan B, yang ada plan A je..


psstt: Hari ni aku tak jadi mak budak tapi remaja purba sebab anak-anak kat rumah dengan babah dorang.. Yeehaaa.. Sesekali biar hubby pulak jaga anak-anak.. Tapi sebelum keluar rumah aku dah siapkan apa yang patut untuk anak-anak, siap pesan apa yang kakak kena buat..

21 comments:

  1. pena rozie:
    sedang bersabar nak tunggu petang nanti..

    ReplyDelete
  2. bestnya kau dapat bercuti..aku ada bengkel ni

    ReplyDelete
  3. Faris:
    seronok gak tapi minggu depan nak start cuti sekolah dah.. kalau awak cuti sekolah lagi happening aku rasa..

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti ke kampung halaman saya...hihihi

    nanti makang ikang ganu kite!

    ReplyDelete
  5. nak gak kembali ke zaman remaja purba. melepak di kedai buku berjam2 lama! yeeehaaa!

    ReplyDelete
  6. Ulam Kerdas:
    terima kasih.. hikhikhik.. tak sabar dah rasanya ni..


    Mommy Fara:
    betul2.. seronok kan ke zaman remaja purba tu..

    ReplyDelete
  7. wwwaaahhh!!!...best nye cuti!..=)

    ReplyDelete
  8. Miss Qaseh Saifudin:
    best tapi petang nanti baru nak sibuk-sibuk packing apa yang patut hikhikhik..

    ReplyDelete
  9. hamboi hamboiiii...ole2 please:)

    ReplyDelete
  10. risa:
    hikhikhik.. kepok lekor boleh kak..?

    ReplyDelete
  11. kak aizamia, hubby akak jadi mr. mama ek?hehe..nyway..selamat bercuti

    ReplyDelete
  12. kalau konvoi tapi bawak laju2 lagi best... hehehe

    ReplyDelete
  13. pha is:
    hehehe.. masalahnya takde.. kalau ada syok gak..

    ReplyDelete
  14. Era Shera:
    sesekali hubby jadi mr mama pun pening.. hikhikhik..

    anyway terima kasih..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...