Followers Remaja Purba

Thursday, June 16, 2011

Minta maaf banyak-banyak

Kepada korang yang rajin melawat blog aku ni, terima kasih aku ucapkan.. Sejak balik dari bercuti tempohari, mood aku belum betul-betul stabil.. balik rumah pun dah letih, biasa aku yang hadap lappy tapi minggu ni lappy yang hadap aku.. tidur sebelum sempat on9..

Pagi tadi, kakak minta aku buatkan burger telur.. roti + telur mata.. tengok dalam peti sejuk sayur takde pulak.. 'takpelah ibu, roti dengan telur pun bolehlah..' Alahai.. kesian dak kakak.. takpelah kakak, balik kerja ni ibu singgah kejap pasar malam kat rumah nenek ye..

Dak adik pulak ehem dalam kereta.. nasib baik masa dia cakap 'ibu.. adik yak..' aku baru selesai isi minyak dan masih berada di stesen minyak dan nasib baik kakak tak lambat sampai sekolah, aku hantar sampai depan pintu pagar sekolah.. biasanya aku parking kat rumah nenek, jalan kaki hantar dia..

On the way nak ke pejabat, jalan kat NPE sesakkkk.. mungkin sebab kenderaan dah semakin bertambah itu yang menambah kesesakannya.. semalam nasib baik sempat sampai office, lagi 3 minit.. fuh.. selamat.. DAN hari ni alhamdulillah lebih dari sempat.. lega sikit..

8.15 am dah berada di office.. Moga tiada masalah sepanjang hari ni..


psstt: Kepada korang, bagi aku masa untuk baca + semak entry korang sepanjang aku cuti tempohari, dah beberapa aku tak dapat on9 dengan baik.. Sabar ye korang.. yang penting aku sayang korang ketat-ketat..

17 comments:

  1. he~~take ur time kak~~takyah rush sesangat~~

    ReplyDelete
  2. bujal X:
    betul bujal.. kalau nak kejar semput nanti.. setakat ni slow2 je.. cool.. biar time baca entry tu melekat di hati.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. gambo percutian pleaseeeeeeeeeeeee
    jgn amik mood lama2 aiiihhhh

    ReplyDelete
  4. tak apa.. utamakan yang lebih utama..

    ReplyDelete
  5. comelllm lah ayat ma adik yak... lama tak dengar

    ReplyDelete
  6. take one step at one time dear... tarik napas....lepas....tarik napas.. lepas....

    ReplyDelete
  7. take one step at one time dear... tarik napas....lepas....tarik napas.. lepas....

    ReplyDelete
  8. take one step at one time dear... tarik napas....lepas....tarik napas.. lepas....

    ReplyDelete
  9. ayin masliza:
    itu yang slow je ni kak.. ;)

    ReplyDelete
  10. en_me:
    hehehe.. slow je ni.. kalau laju2 makin penat jadinya..

    ReplyDelete
  11. adik pakai pampers ke tak kak?

    best lah rutin harian akak. hantar anak gi sekolah..ahh jeles.

    Spicy Chicken DalBokeumTang λ‹­λ³ΆμŒνƒ•

    .

    ReplyDelete
  12. Nini:
    siang tak pakai tapi malam pakai.. dari rumah nak ke rumah pengasuh pakai sebab jauh..

    best kalau sekolah dekat dan akak tak kerja.. ni bila kerja.. terkejar2.. semput dibuatnya.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...