Followers Remaja Purba

Sunday, June 5, 2011

Jemputan.. Jemputan.. Jemputan

Alhamdulillah aku berjaya memenuhi kenduri kahwin minggu ni di beberapa tempat.. Kenyang makan nasi minyak orang kahwin, memang confirm tak masak hari ni..

Plan hubby nak ke mana dulu aku ikut supaya tak terkejar-kejar dan lega semuanya mengikut jadual.. Ianya amat penting sebab malam ni hubby outstation - nak juga rehat.. Dahlah aku cuma co-pilot je hari ni..

Lega akhirnya aku dapat penuhi semua kenduri tersebut.. Betul-betul pulun aku hari ni.. Kira puaslah anak-anak hari ni memandangkan semalam seharian duduk kat rumah..


psstt: Aku keletihan +kekenyangan sudahnya..

10 comments:

  1. agak jeles
    tahun pertama, cuti sekolah tak gi kenduri byk2.

    ReplyDelete
  2. minggu ni layan kenduri, minggu depan pergi bercuti.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. aku dah kenyang makan kenduri kat sepupu aku

    ReplyDelete
  4. Faris:
    bila lagi turn kau pulak.. aku tunggu kad dari kau je ni..

    ReplyDelete
  5. saya pon sibok jugak time orang "sibok" nak kawen ni... macam dalam entry ni : musim kawen

    ReplyDelete
  6. pha is:
    tempiasnya pun turut kena kat kita.. silap2 one two som nak pergi mana bila dah banyak sangat terima jemputan..

    ReplyDelete
  7. Pinky Momma:
    memang tak masak pun semalam.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...