Followers Remaja Purba

Friday, June 10, 2011

Marang, Terengganu

Alhamdulillah, akhirnya aku selamat sampai di Marang, Terengganu.. Seri Malaysia Marang.. ops.. bukan tapi sebelahnya.. Island View Chalet rupanya..

Dan geng PTT yang lain tu selamat sampai awal pagi tadi, aku dan family lewat sampai sebab syok tidur kat Kuantan.. hahaha..

Sekarang dorang tengah masak untuk makan tengahari yang dah agak lewat.. Aku ambil kesempatan update blog kejap.. Suasana kat sini oklah, nak kata teruk taklah tapi lagi best kalau dapat yang kat sebelah tu.. Hikhikhik..



UPDATE:
Baru selesai makan dan geng PTT terus menuju ke jeti Pulau Kapas untuk sesi memancing laut dalam dan mencandat sotong.. Aku tunggu masa nak rehat dan tidurkan anak-anak baru boleh layan lappy dengan tenang..

13 comments:

farahin nasir said...

candat sotong?? waa.. da lame nak rase pengalaman tuh.. best tak??

:)

perghhh..akhirnya kepuasan d rasa..

aizamia3 said...

ntah.. sebab ai tak pergi..

アヌム ちゃん said...

teringin nk mencandat sotong..tp takut pening pulak nnt..huhu

d'HeLL said...

ala bestnya candat sotong...hehe..

aku tag ko kt post aku..
jom usha..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Baru baru ni Shag ada ke Ganu jugok. P cuti kat rumah pak cik :P

Faris Adli said...

3 jam yang lalu baru nak lunch?

aizamia3 said...

frometoyou:
ai pun teringin jugak tapi anak-anak ada tak bolehler pergi..




d'HeLL:
bestnya kalau dapat..

Tag..? Ok nanti aku check.. Nak tidurkan 2 orang sojar aku ni..

aizamia3 said...

Puan Besar Shag Yahaya:
sesekali bercuti seronok, nak pulak kalau tempat tu jauh dan tak pernah pergi..

aizamia3 said...

Faris:
a'ah.. Betul-betul lapar, kesian kat anak-anaklah..

tia @ Ini Kisah Tia said...

yeaaa cuti . hehe . ahkak , maaf lambat . Tia busy sikit . header akak dah siap , so macamana akak nak ambik ? ahkak ada fb ?

aizamia3 said...

tia:
ops sori.. Akak lambat reply, lappy habis bateri..
oh xpe.. Tia emel kat emel yahoo akak boleh.. aizamia3@yahoo.com

PinKy MoMMa said...

aduh..ku yg duk lama kt sini pun..x de can nak candat sutun lagi huhu..

aizamia3 said...

PinkyMomma:
alah yang candat geng hubby, ai dok makan je kat chalet nu.. Sesi menternak lemak.. Hahaha..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...