Followers Remaja Purba

Friday, June 10, 2011

Marang, Terengganu

Alhamdulillah, akhirnya aku selamat sampai di Marang, Terengganu.. Seri Malaysia Marang.. ops.. bukan tapi sebelahnya.. Island View Chalet rupanya..

Dan geng PTT yang lain tu selamat sampai awal pagi tadi, aku dan family lewat sampai sebab syok tidur kat Kuantan.. hahaha..

Sekarang dorang tengah masak untuk makan tengahari yang dah agak lewat.. Aku ambil kesempatan update blog kejap.. Suasana kat sini oklah, nak kata teruk taklah tapi lagi best kalau dapat yang kat sebelah tu.. Hikhikhik..



UPDATE:
Baru selesai makan dan geng PTT terus menuju ke jeti Pulau Kapas untuk sesi memancing laut dalam dan mencandat sotong.. Aku tunggu masa nak rehat dan tidurkan anak-anak baru boleh layan lappy dengan tenang..

13 comments:

  1. candat sotong?? waa.. da lame nak rase pengalaman tuh.. best tak??

    :)

    perghhh..akhirnya kepuasan d rasa..

    ReplyDelete
  2. teringin nk mencandat sotong..tp takut pening pulak nnt..huhu

    ReplyDelete
  3. ala bestnya candat sotong...hehe..

    aku tag ko kt post aku..
    jom usha..

    ReplyDelete
  4. Baru baru ni Shag ada ke Ganu jugok. P cuti kat rumah pak cik :P

    ReplyDelete
  5. 3 jam yang lalu baru nak lunch?

    ReplyDelete
  6. frometoyou:
    ai pun teringin jugak tapi anak-anak ada tak bolehler pergi..




    d'HeLL:
    bestnya kalau dapat..

    Tag..? Ok nanti aku check.. Nak tidurkan 2 orang sojar aku ni..

    ReplyDelete
  7. Puan Besar Shag Yahaya:
    sesekali bercuti seronok, nak pulak kalau tempat tu jauh dan tak pernah pergi..

    ReplyDelete
  8. Faris:
    a'ah.. Betul-betul lapar, kesian kat anak-anaklah..

    ReplyDelete
  9. yeaaa cuti . hehe . ahkak , maaf lambat . Tia busy sikit . header akak dah siap , so macamana akak nak ambik ? ahkak ada fb ?

    ReplyDelete
  10. tia:
    ops sori.. Akak lambat reply, lappy habis bateri..
    oh xpe.. Tia emel kat emel yahoo akak boleh.. aizamia3@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. aduh..ku yg duk lama kt sini pun..x de can nak candat sutun lagi huhu..

    ReplyDelete
  12. PinkyMomma:
    alah yang candat geng hubby, ai dok makan je kat chalet nu.. Sesi menternak lemak.. Hahaha..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...