Followers Remaja Purba

Tuesday, June 14, 2011

Gegaran kali kedua

Pagi tadi aku nampak ramai orang kat depan bangunan tempat kerjaku.. Nak kata ada rombongan tak pulak nampak ada bas.. Rupa-rupanya berlaku gegaran.. Lepas sejam baru aku dapat masuk lepas pihak penguasa bangunan dan bomba check keadaan semasa bangunan..

La ni jadi lagi untuk kali kedua, apa yang sempat aku buat ..? Rasanya takde, dahlah petang nanti nak pergi hospital.. Dugaan betul hari ni.. Moga keadaan kembali tenang seperti biasa..


psstt: Sekarang dah pukul 11:30 am.. Kebanyakkannya masih berada di kawasan sekitar bangunan.. tapi nasib baik tak panas, mendung je..

9 comments:

  1. CIK AIZAMIA,
    KEJE KAT MANE?SUK KE?

    MSRED KAT SUK 2.TADI TERASA GEGAR SIKIT...TAPI TAKDELA SAMPAI KENE KELUAR BANGGUNAN.

    ReplyDelete
  2. dah dua kali?\


    semoga semua berada dalam keadaan yang baik...

    ReplyDelete
  3. kenapa aku tak rasa? adakah sebab aku berada di johor bahru?

    ReplyDelete
  4. msredcheesecake:
    ai kerja kat PJ, dalam bangunan PKNS

    ReplyDelete
  5. MamaEma:
    itulah.. dua kali dah ni.. moga selamat hendakNYA..

    ReplyDelete
  6. Faris:
    Aku rasa sebab berada di paras tinggi, kalau setakat setingkat dua tak rasa.. tau-tau je keluar annoucement mintak keluar dari bangunan..

    ReplyDelete
  7. akak pun rasa td...dalam pukul 11 lebih..

    mula2 ingat kepalaku tingtong,tp bila bukak pintu tengok semua org terjengok2 mcm akak jugak..betullah tu,gempa bumi...
    mintak2 takderlah tsunami yer...

    ReplyDelete
  8. ladyzamea:
    tulah kak.. banyak tempat jugak yang kena..

    ReplyDelete
  9. semoga kite semua dilindungi lah ye aiza..serem nyeeeeeeeee

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...