Followers Remaja Purba

Friday, June 24, 2011

BILA SI ISTERI BERBLOG.. SI SUAMI dan ANAK ?




Aku suka segmen BA ni.. Korang boleh jumpa kat SINI pasal segmen ni..


Ni JAWAPAN aku:
Bagi aku selagi tak menyusahkan aku, aku rasa takde masalah untuk aku habiskan masa layan blog dan bw.. Ok.. biasanya waktu paling sesuai antara pukul 5 hingga 7 petang.. Ini adalah waktu best tanpa gangguan sebab waktu inilah untuk anak-anak bermain dengan anak-anak jiran..

Aku..?
Online kat pondok depan rumah.. Kenapa..? Dalam rumah susah nak dapat line, kalau kat luar rumah laju je.. Sambil online sambil tengok anak-anak.. Bijak tak aku..

Suami..?
Dah tau sangat apa yang aku nak buat dengan lappy tu.. takde lain selain blogler.. blog dia pun aku yang update.. ;) Cuma belum sampai tahap dia nak kata 'nak senang nak cepat rendam je lappy tu minum airnya..' hikhikhik.. sebab kalau aku layan novel mesti hubby akan tegur-tegur sayang macam tu..

Waktu bekerja pulak (Isnin hingga Jumaat), ikut mana sempat aku, kalau time banyak kerja terpaksa jeling-jeling je kat blog.. Pandai-pandailah bahagikan masa agar kerja tak terbengkalai sudah.. (Habis aku kalau bos tau ni..).. Waktu paling sesuai nak update blog time sebelum nak tidur, itupun guna blueberry cheese cake aku..


Suami tak marah..?
Selagi keperluan hubby cukup, confirm dia tak bising.. tapi kalau hubby bising jugak senang je, off je lappy dan hp, layan jelah dia.. hahaha..

Anak-anak..?
Setakat ni ok je, takde masalah..

Senang cakap, kena pandai bahagikan masa.. takdelah sampai tahap addict..


psstt: Hubby turut gunakan blog ni sebagai rujukan bila ada yang bertanyakan anak-anak.. anyway.. terima kasih ye abang sebab tak marahkan ai layan blog.. sayang ketat-ketat.. wink.. wink.. sila muntah pink..

11 comments:

  1. ala..kalo die marah akk senyum manja la kat mr. hubby tu.gerenti cair la..hehe

    ReplyDelete
  2. Eera Shera:
    setakat ni alhamdulillah en. suami bukan jenis pemarah.. tu bukan senyum lagi dah, mau lebih lagi.. hahaha...

    ReplyDelete
  3. hoyeayyy....untung kitadpt suami yg sgt sporting kan...hehehe

    ReplyDelete
  4. hehe..walaupun dah jadi isteri, masih lagi boleh berblog kan? hehe happy blogging sis! :)

    meh jemput dtg umah ! hehhe.. www.alyaesprezzo.com

    ReplyDelete
  5. err, apa nama blog husband you ;)

    ReplyDelete
  6. Zaleta:
    tapi kalau mood tengah tak baik janganlah cuba hadap lappy.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Alya Esprezzo:
    berblog tak kira usia dan pangkat.. seronok bila dapat kenal ramai kawan..

    happy blogging to you too.. ;)

    ReplyDelete
  8. ladybird:
    hehehe.. betul2.. sambil menyelam minum air..
    boleh je, sebab dorang main depan mata, kalau ai tak nampak ai panggil.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  9. leyzajamil:
    blog en. suami tu sebenarnya bukan blog peribadi beliau tapi tak taulah berapa lama boleh bertahan hikhikhik..

    http://tdbi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. betul tu, janji pandai bahagi masa!

    jom baca cerita Mas..
    http://www.massaari.com/2011/06/bila-si-isteri-berblog-suami-dan-anak.html

    ReplyDelete
  11. mas saari:
    selagi kita tau letak duduk kita ok je takde masalah nak berblog dan bw.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...