Followers Remaja Purba

Thursday, June 2, 2011

Giveaway Lagi Dari Bro Wacana




Aku nakkan hadiah tu - color pink lawa, purple pun lawa.. rambang mata dah.. tapi sebelum tu..

Komen la sikit pasal blog aku....bagitau la entri aku yang mane paling bes bagi korang.....Pakai pilih rawak pun takper...:)

Kali pertama aku jumpa blog ni (tak ingat bila tapi dari blogwalking), aku suka dengan header dia, nampak misteri dan gaya, mutu, keunggulan.. eh! Dah macam iklan pulak.. Aku tak tunggu dah masa tu, terus follow walaupun aku tau belum tentu dia nak follow balik, bukan setakat tu aje, aku siap letak kat bloglist aku lagi.. Dan tak sangka dia sudi memfollow dan ada jugak komen kat blog aku.. thanks PW.. Bukti takdelah tapi makin lama aku makin tersuka kat blog ni, entry yang santai seperti kat header dia tu..

Latarbelakang yang putih, santai je pada pandangan mata aku.. Susun atur yang senang nak tengok, bahasa yang mudah dan senanglah.. Ish.. apa ni asyik puji je.. Sambil menaip aku cari jugak kelemahan blog ni, tapi masalahnya aku scroll ke bawah ke, ke atas ke.. mata ni asyik nampak kantung rabbit tu je.. alahai.. tikus aku ke yang rosak, mata aku yang rosak ni..?


Selain dari itu, PW suruh pilih entry mana yang paling best.. DAN.. aku suka dengan entry ini ---> Inilah entry pertama PW pada 23 Julai 2009 (psstt: tarikh lahir en. suamiku).. Sebaris ayat "Bermulanya kisah seorang hamba Allah melayari kehidupan di bumi ini'.. Aku suka ayat ni sebagaimana aku suka kantung itu..


Ok, korang dah baca entry aku, teringin nak join, silalah bawa tikus korang kat SINI..

7 comments:

  1. aizamia : GUD LAK geng!!!!! harap² kite sama² menam ini GA...koh koh koh

    ReplyDelete
  2. BRO_MONDAY:
    hahaha.. mesti menang punya.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. risa:
    tq kak.. mana tau menang.. kan..

    ReplyDelete
  4. PW..pakcik ni ada dalam watak entry ku ahahahaha..
    dia humble ^_^

    all da best yang..

    ReplyDelete
  5. layan GA ngn segmen je skrg ehhh...moga2 ada yg sangkut dgn kemenangan :)))

    ReplyDelete
  6. Pinky Momma:
    dia pun rajin bw.. ;)


    Nini:
    rajin tak rajin tapi tetap nak cuba, mana tau boleh menang..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...