Followers Remaja Purba

Saturday, August 18, 2018

This kind of people you should ignore after..


Sejak berada dalam satu Group ni, wah!Kemain senyum.. sengih.. adakala gelak sensorang kau ye #MakBudak..


Tapi baguslah.. kuranglah sikit rasa stress tu. Kalau tak.. bukan setakat high beam siap kena hon pemandu yang tak reti bagi signal bila tukar lane depan cikPutih. Sesuka hati dia je tukar lane tak bagi signal. Ini kalau mood aku tengah merudum teruklah pemandu tu masa tu.

Kalau tak.. biasanya aku cuma sebut.. 'Sabar.. Ada hikmah kenapa jadi macam tu..' sambil dengar lagu tema hari Kebangsaan Kita Punya Malaysia - Bunkface.. tapi apa kena-mengena dalam kisah ni ek.. 🤔🤔

Aahhh.. tak kisahlah.. sekurang-kurangnya aku dapat melupakan hal yang menyakitkan hati aku. Hal kecik je.. isu parking tapi jadi payah bila tak boleh terima teguran. Ikutkan rasa sakit hati nak je aku up gambar dan detail isunya di sini tapi aku tak suka blog #RemajaPurba ni tercemar dek orang yang tak sesuai. Oh.. please..! You are not listed..!! Sedaya upaya aku cuba untuk melupakannya macam salah seorang boss aku cakap petang semalam..

"This kind of people you should ignore after kita dah usaha cakap & explain. The more we talk, kita sendiri yang panas so anggap je dia tak wujud. Apply to semua situasi berkaitan. Okbai."


StatusHati: Group tersebut 🤗👍


4 comments:

  1. nice... negative people buat kita pun jadi negative...so abaikan sahaja.

    ReplyDelete
  2. org yg takde sivik n ego mmg merata ada kak... kadang tgk mcm baik nya tp perangai....

    ReplyDelete
  3. some peaople mmg kna buat macam tu.. makin dilayan makin menjadi kata org..

    ReplyDelete
  4. betul. best way adalah IGNORE. coz mereka ignorance

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...