Followers Remaja Purba

Tuesday, August 21, 2018

Marah.. ye memang aku marah.. ! Tapi..



Susah kalau bercakap dengan orang 'dia je yang betul' ni.
Dah cuba terangkan dalam bahasa yang paling mudah tapi dia tetap pertahankan yang dia betul.. always right.. 😤

Kang.. kalau aku huraikan dengan fakta dan sejarah kesnya agak-agak lepas ni nak berbahas dengan aku lagi tak..? 🤔


TAPI..
Selagi dia berada di sini.. selagi itulah rutin ini akan diselubungi masalah. Pelbagai cara telah dibuat malah masuk campur dari tangan-tangan luar pun sudah namun masih tiada perubahan. Apa cara lagi yang perlu digunakan. Atas dasar hormat je aku belum lagi nak keluarkan bahasa antarabangsa aku ni..


Sabar..
Memanglah boleh bersabar tapi tetap kena usaha perbetulkan apa yang tidak betul tapi apalagi yang boleh dibuat bila apa yang betul tidak disokong sebaliknya hanya mahu ikut keputusan yang berat sebelah itu.

Marah.. ye memang aku marah..! Tapi.. sekarang aku cuba ambil pendekatan apa yang boss aku nasihat seperti di SINI.. Hadam bagi lumat agar tak #Murung dah lepas ni dek sikap dan perangai orang seperti itu.



StatusHati: Geram tak terkata dibuatnya..



6 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...