Followers Remaja Purba

Wednesday, December 24, 2014

Perkhemahan Ibadah Anak Muda TDBi - Hari Kedua



Sambungan kisah dari SINI dan SINI..

Seawal jam 4:30 pagi para peserta dikejutkan untuk Qiamullail dan kuliah subuh..
Seterusnya aktiviti pagi diteruskan..
Tiada gambar pagi tu..
Aku hanya sampai selepas pukul 11 pagi selepas selesai rutin harian di rumah.. macam jauh je tempatnya.. walhal seberang jalan rumah je pun..


Aktiviti berkumpulan..




Sesi Tazkiran bersama Ustaz Khairul Khuzaini


Akhirnya dapat jugak dak Nuha merasa duduk dalam khemah dak Adik..


Khemah perempuan..


Fasi. Ayie suka sangat dengan dak Nuha..


Sesi penyerahan anak-anak kepada ibubapa dan seterusnya menunggu kedatangan Y.B Dr. Haji Abd Rani bin Osman (ADUN MERU) untuk Majlis Penyampaian Sijil kepada semua peserta.





Oh!Gediknya dak Nuha..




Bersama dak Kembar..




Sempat meraikan hari lahir 'Wak Doyok'


Makan tengahari sementara menunggu kedatangan YB..


---> Bersambung..



psstt: Tiada siapa yang boleh mengubah diri kita selain kita sendiri..



6 comments:

Kakzakie said...

Eleh... siapa tak suka dpt dukung Nuha tu. Jeles tau akak tengok:)

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya

Daddy Ziyyad said...

part duduk ramai2 dalam khemah tu yg paling best..:)

JR said...

Semoga mereka membesar sebagai muslim & muslimah yg diberkati Allah...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Dalam bilik rumah akak pun ada khemah anak-anak. Anak-anak dok main dalam tu. Sebab dalam bilik xde katil.

Pha Is said...

bagus betul ada perkhemahan macam ni..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...