Followers Remaja Purba

Thursday, December 18, 2014

Cabutan Hadiah Meledak..



Percubaan.. 1 2 3..
Test.. 1 2 3..
Marilah kita cuba menggodek isi perut Cabutan Hadiah Meledak itu disamping pemberian simcard percuma dari adik hubby..
Memang bertuah sangat-sangat aku rasa..



Sape nak bagi free ye tak..?


Sudahnya bukan aku dapat guna pun kat rumah..
Dak Nuha dah conquer aku punya Tab itu.. tak mahu dah dengan Tab Babah dia..
Tapi malam tadi aku sakat dia tak bagi main aku punya Tab tu.. dan ini yang jadi pada dia..


alololo.. comel je tengok dia menangis macam tu..
Selagi aku tak pujuk selagi tu dia nangis hadap aku..





psstt: Walaupun mimpi itu indah tapi ternyata realiti lebih mengasyikkan..


9 comments:

CikAnie said...

alolololooo tomey nya dia ,,, nak perhatian le tu,, sebiji anak saya yang tecik tu,,,

Amanda Suria said...

Omak eh pun suko bonar menyakat aih....syian dia....meh nuha meh....meh kawan ngan mama long meh...

CikSiti said...

oo nuha pon pandai yer nak yang baru sajerrrr..sian mama he heh

eMMe said...

comelnye nangis camtu.. cam twin, si adik la.. payah dipujuk.. kene pujuk dukung dia..peluk2 dia..baru senyap..huhuhu... jenuh juga...

tu dia hadiah meledak katanya....belek2..trus buka blog.. auwh i feel jelous la Aiza...

Daddy Ziyyad said...

hahahhaa..Dak Nuha kena sakat!
gi repot kat babah ..:P

Nafira usof said...

alolololo.. hahaha.. comelll.
beriya menagis yer. pandai dia menangis depan mak dia. senang nak suh mak dia pujuk. hehehehe

Chenta Ummi said...

alalalal... budak2 ngan tab berpisah tiada kan.. hehehe

iAmCekbolat said...

haha belikan aje tab kat die . yg kanak kanak punye bru rm100 je . ye dak

Mummydearie said...

Alolo, comelnya menangis. Omaknya pun suka menyakat. Bagi jerk apa dia nak yang penting kita tak tension. Budak-budak ni pandai tau. Kalau nampak benda baru, dia nak dulu. Kat rumah I ni, kalau tab murah si kecil tu tak mahu sentuh pun. Dia nak yang hak mahal sikit. Macam tau-tau rege jerk!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...