Followers Remaja Purba

Thursday, June 27, 2013

Nak mandi awal lagi..


  • Biasanya mesti dia akan sedar tiap kali aku bangun pagi nak pergi kerja..
  • Kalau aku tukarkan cawat + baju dia mesti dia ingat aku nak bawak dia sekali..
  • Pagi-pagi mesti dengar suara dia nangis nak ikut..
  • Nak pulak kalau time dak Kakak dengan dak Adik tengah siap nak pergi sekolah, dia pun sama turut sibuk..







psstt: dak Kakak masih belum sihat.. moga cepat sembuh ye Kakak..

last psstt: dak Adik tengah kemaruk makan aiskrim.. kalau peti sejuk tu boleh bercakap.. 'Tolonglah jangan bukak tutup aku, sakit badan aku asyik kena hempas je..'






21 comments:

Kakzakie said...

Mestilah Nuha ingat dia pun nak siap-siap sama sebab tengok semua org mandi bersiap..

Sengih dia tu tak boleh tahan tengok - geram:)

Kesian dak kakak tu.

Acik Erna said...

kesian budak kecik nak ikut sampai menangis2 ye

lizz said...

kemain manis senyumannyer tu...
dia pun nak kesekolah sekali tu...
moga kakak cepat sembuh yer...

Cikda said...

tembamnya si nuha nih.. geram tgk pipi dia..

moga kakak cepat baik ye.. kalau agak2 lambat nak baik..gi joint sekali Adik bukak tutup peti ais..hehehhe

Asyifa Mustaffa said...

kakaknya x sihat lagi....sian dia...

Nuha tembam !!!

:: Mrs.Eady :: said...

budak comel!

eMMe said...

Salam..Hi Aizamia..

lame tak singgah sini..

nampak Nuha punye senyuman.. membuat hati aunty tak keruan... hehehe...

faraherda.razalan said...

Adeh! Gambar dak kenit ni lagi! Mana ley thn mcm ni. Arghhh!

La...dak kakak tak sihat g ke? Sian dia....hrpnye lekaslah sembuh ya? Mmmm...

Hoh! Dak adik tak henti2 mkn eskem ke? Amboi!!! Tgh berselera nak nyot-nyot eskem. Biar jelah. Kasi habis je pun tak pe. Hahahaha~

m.u.l.a.n said...

comelnya..

norhidana miswan said...

dia ingat nk ajak dia jln2 lah tu kan...

*nk wat camne kak, selagi aiskrim tu lum abis selagi tu lah kene redha

ieda immi said...

tunggu dia dpt kaki ! ;)

eLL said...

dak nuha ni nak kena cubit dan gomol2 ni...

makchaq said...

Nuha dok ngan Lan ke antar rumah pengasuh?

Tedi said...

Kena beli termos kak, letak dlm termos tu, tapi xtaula berapa lama leh tahan :)

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Asslamualaikum aizamia,

Terima kasih singgah blog maklong.

Mudah2an dak kakak cepat sihat.

Ema Johari said...

dah besar...comel

hainom OKje said...

Nasiblah dak kecik,.... Kena tinggal hehe

Puan Kutu said...

pandai..tak padan dengan kecik,mesti dia igt org nk bawak dia sekali

semoga kakak cpt sembuh..:)

Namee Roslan said...

comelnya diaaa !! geram tgk ! mcm2 kerenah anak yg lucu. tak sabar plak rasa. :')

pha is said...

kakak dah sembuh..?

anitadiana said...

semoga kak sembuh ya...mesti dak nuha ingat nak jejalan tu..tengok mamanya bersiap..lepas tu tak bawa dia jalan....menaggis lah...sian dia..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...