Followers Remaja Purba

Thursday, June 6, 2013

Aku kalah weh..


  • Tiap kali kalau hubby layan game bola sepak.. aku suka 'bet' sape menang..
  • Biasanya aku menang.. ---> aku syak hubby sengaja bagi aku menang..
  • TAPI..
  • Nak jadikan cerita.. masa game Johor lawan Pahang baru-baru ni.. aku kalah weh..
  • gggrrr... kekalahan yang aku tak boleh terima tapi terpaksa terima sebab itu yang aku pilih..

'Ini Kalilah'.. bersantai kat umah pak sedara, Melaka..



psstt: Fuh! Nasib baik tak 'bet' yang bukan-bukan..
 



18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi khamis

Tedi said...

dapat hadiah apa? hehe

norhidana miswan said...

heheheh akak bet johor kalah ek? nngis org johor ni tau

Cik Puan Fadli said...

berani buat, berani tanggung laaa..kekekekeeke...

JunAina said...

Hahahaa...kalau yg bukan2 jenoh nak tunaikan...

eLL said...

hehe, rajinnya layan bola...

Rai Ourkizuna said...

judi bola ni kak.. hahaha..

Kakzakie said...

Kakak org Johor mestilah suka. Nasib baik Johor menang hihi...

:: Mrs.Eady :: said...

syok nyer!!

QueeN TerataI said...

hehehe xpnh pun bet ngan husband... sbb selalunya kami akan sokong pasukan yg sma..

Kesuma Angsana said...

menang kalah ada adiah tak hehehe

MulutPayau said...

Sesekali syok jugak kan...

the malay male said...

lain kali bet johor menang.

Ayin mm said...

eiii naib baik tak bet bukan-bukan... kalau tak... jeng..jeng..jenggg.....

Cikda said...

ha..saper suruh sokong pahang..kakakakkaka...

are_lin@yu said...

hehe sokong pahang eh..tak pala xda rzki tu.hehe

hainom OKje said...

Pelik! Kenapa suka tengok bola kena kejar ramai ramai haha.....

pha is said...

boleh pulak macam tu.. hehehe...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...