Followers Remaja Purba

Tuesday, June 11, 2013

Chef Hubby bersama blogger..


  • Selalu aku bercerita kisah anak-anak.. tapi kali ni dari sisi lain pulak..
  • Tak ramai yang kenal.. baik secara langsung mahupun tidak..
  • Siapa dalang disebaliknya..
  • Kalau selama ni sekadar bekerja di belakang tabir.. kali ni teringin pulak nak gedik tumpang glam. dak Kakak.. dak Adik.. dak Nuha..







Chef Hubby bersama blogger..
Mak Budak a.k.a Remaja Purba..






psstt: Bila hubby dah tak outstation, nampaknya skill memasak aku semakin tumpul.. wakakaka..

last psstt: Buat yang nak datang layan CKT, sup tulang, sate nanti aku inform balik sebab minggu ni chef hubby ada kerja luar kawasan.. Mohon maaf sebab kena postpone lagi..




18 comments:

Kakzakie said...

Sesekali tunjuk apa salahnya.
Kalau kakak dekat nak juga merasa semua hasil masakan Chef itu.

duniafana said...

remaja purba...haha

NM02 said...

skill memasak makin tumpul ke sebab nak cuit2 kat dapoq takde teman. hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

oooo ni org nyerrr :D

Nurzakiah Hanum said...

happy time

norhidana miswan said...

sesekali inteprem yek.... hubby akak mmg dh lama ke msk2 nih?

amirah said...

comel lawa je tuan tanah kedaung ni.. : )

Rai Ourkizuna said...

untungla chef hubby akak rajin memasak..sedap pulak tu kan.. hehe..

QueeN TerataI said...

;).... mmg sedap masakannya..

faraherda.razalan said...

Yeay! Dpt gak tgk muke owner blog ni. Comel. Cantik.

Hubby ade bukak kedai makan ke?

JunAina said...

Selalunya org belakang tabir ni org penting tak ada dia habis jahanam program...ehehee...

Akak kalau tunggu hubby masak sehingga menjilat jarilah, jilat jari pasai lapo tak masak2...hehehe...

makchaq said...

Chef nampak cam tak rela je nak bergambor.. orang purba tu je yg semangat...he he.. salam untuk chef.. kami setia menanti..

Daddy Ziyyad said...

Chef Hubby tu belajar masak kat mana?

Tinta Lana said...

Salam.

Tiba2 rasa mcm nak tepuk tangan, memang nampak mcm budak2 mak budak ni,hahahah.

aizamia3 said...

norhidana miswan:
en. suami memang suka masak.. ;)


makchaq:
kihkihkih.. dia memang payah sangat nak bergambar..


daddy ziyyad:
belajar dari mak dan kawan rapat.. ;)

hainom OKje said...

Betul...sesekali nak jugak tumpang glemer mereka kan Aiza hehe mana boleh jadi asyik mereka je yg glemer hehe

pha is said...

waa... baru nampak muka.. hehe

Asyifa Mustaffa said...

bru la nmpk goman eh cmno....hehe....
nak pnggil kkk ko apo ni...?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...