Followers Remaja Purba

Thursday, March 28, 2013

Saya dapat besar punya..


  • Udang ni babah kita tangkap petang semalam kat Sementa..
  • Malam tadi kita makan udang ni.. chef babah masakkan..


*sila abaikan kuali di belakang tu..*



psstt: Petang nanti nak amik dak Kakak dengan dak Adik kat rumah atoknya..

psstt lagi: Confirm dorang tak nak ikut balik nanti.. sebab seronok main dengan sepupu-sepapat dorang.

last psstt: Jadik monsterlah ibu balik.. wakakaka..




6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah khamis

beraninya dia

❤Kamsiah❤ said...

amboi...ibu masak apa udang tu??

pha is said...

berani betul... saya nk pegang pun rasa geli.. erk.. hehehe

Siti Asiah said...

cuti skolahkan,best la diorang main yea...;)

Munnafendy said...

beraninya nuha pgg udang tu????

アヌム said...

alolo comeinyeeee

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...